هیچ یک از بدی های دشمنان بی پاسخ نمی ماند


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912955

سردار شهسواری گفت: هیچ یک از شرارت های دشمنان حتی در آن سوی مرزها بی پاسخ نمی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، سردار سرتیپ پاسدار حبیب شهسواری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید بر کمک به مردم و توجه به مردم، گفت: مردم سرمایه اصلی نظام اسلامی هستند و ما ما هستیم. باید برای خدمت به این مردم شب و روز نمی شناسد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: برپایی میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم اقدامات پسندیده و شایسته ای است و این اقدامی برجسته در گره گشایی از مشکلات مردم و در واقع رفع نواقص است.

وی با بیان اینکه ما از مردم، برای مردم و با مردم هستیم، گفت: ما خادم مردم هستیم و باید به دنبال رفع مشکلات آنها باشیم.

سردار شهسواری در ادامه با تاکید بر تحصیل مدیر در تراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب تربیت مدیر است و همه مدیران باید به موضوع تربیت مدیر توجه داشته باشند. .

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به قیام های اخیر در کشور افزود: دشمن به دنبال تجزیه ایران بود و در این حوادث با پروژه ترور اهداف خود را دنبال کرد.

وی گفت: استکبار جهانی، صهیونیسم و ​​شبکه های ماهواره ای عاملان جنگ بودند.

سردار شهسواری تصریح کرد: عزت، عظمت و عزت مردم برای ما خط قرمز است و اجازه نمی دهیم دشمنان از چپ به آنها نگاه کنند.

فرمانده سپاه شهید آذربایجان غربی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری با تاکید بر اینکه نباید نام و یاد شهید باکری در میداندوآب خدشه دار شود، گفت: شهید باکری پدیده و معجزه شگفت انگیز آذربایجان بود که نام و یاد او بود. همیشه باید یادش بود زنده باد این شهید عزیز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید