واردات کولر به خوزستان باید از طریق منطقه آزاد انجام شود/ کولرها به سازمان مالکیت واگذار شد.


ساعت: 18:46
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880297

بهرام جباری گفت: باید از ظرفیت منطقه آزاد اروند برای واردات کولر به استان استفاده شود تا عرضه این محصول بسیار مهم برای مردم خوزستان در بازار افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، بهرام جباری معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز 20 تیرماه در اهواز برگزار شد، گفت: متاسفانه در چند سال گذشته چیلرها متناسب با نیاز وارد روستاها نشده اند.» و اکنون حتی قیمت گاز مبرد نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر قیمت گاز مبرد از 2 میلیون و 400 هزار تومان به 6 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است، بنابراین هزینه گازرسانی یکباره کولر به بیش از 3 میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در سال 1396 قیمت کولر 30 هزار، حدود 3 میلیون تومان بود، اما اکنون هزینه گاز گرفتن کولر به این قیمت رسیده است و این مشکل برای آنها مشکل ساز شده است. بسیاری از مردم

جباری با اشاره به پیشنهاد بحث واردات کولر و بهبود قیمت این محصول در بازار خوزستان، گفت: برای واردات کولر در استان باید از ظرفیت منطقه آزاد اروند استفاده شود، بنابراین تامین این محصول بسیار مهم برای مردم خوزستان ممکن است در بازار افزایش یابد.

وی درباره تعیین تکلیف کولرهای موجود در اختیار سازمان اموال، ادامه داد: این کولرها باید به سازمان های مختلف از جمله بهزیستی، کمیته امداد و سایر ادارات دولتی اختصاص یابد. البته اگر روستا را ترک نکنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: لازم است این کولرها که در اختیار سازمان اموال است در داخل استان توزیع شود و ما نیز با سازمان تعزیرات در تلاش هستیم تا چنین اتفاقی رخ دهد. رخ نمی دهد و کولرها به خارج از استان منتقل می شوند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید