واریز عیدی به کلیه بازنشستگان بیمه; امروز

واریز عیدی به کلیه بازنشستگان بیمه;  امروز

روز جدید : مدیر عامل تامین اجتماعی: عیدی مستمری بگیران این سازمان از دیروز شنبه (7 اسفند) پرداخت می شود و امروز از حساب مستمری بگیران برداشت می شود.

سید میرهاشم موسوی افزود: بنا به دستور شخص مقام ارشد ریاست جمهوری مبنی بر پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در قالب اسناد و همچنین دریافت منابع همراه با این منبع (که توسط دولت گرفته شده است. حقوق بازنشستگان سازمان پرداخت خواهد شد.»

وی تصریح کرد: فرآیند پرداخت از روز گذشته شنبه (5 اسفند 1400) آغاز شد و تا امروز یکشنبه (9 اسفند) به حساب بازنشستگان بیمه و قابل برداشت خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به میزان عیدی امسال گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران به ازای هر مستمری بگیر یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن، کمک عائله مندی ۴۰۰ هزار تن و برای هر فرزند تحت پوشش ۱۵۰ هزار تن به عیدی امسال اضافه می شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره بازپرداخت بدهی ها با اشاره به ارتباط با دولت گفت: عنایت دولت به ویژه حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور این فرصت را به سازمان تامین اجتماعی داده است که این منابع را برای بازنشستگان هزینه کند.

بر اساس مصوبه هیات وزیران در دولت قبل، عیدی امسال به ازای هر پرونده مستمری فعال اعم از بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و بازماندگان در سال 1378 یک میلیون و 500 هزار تن تعیین شد.

دیدگاهتان را بنویسید