واریز عیدی 4 میلیون مستمری بیمه می گیرید

واریز عیدی 4 میلیون مستمری بیمه می گیرید

روز جدید : مدیرکل بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت ودیعه به چهار میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی از این سازمان خبر داد.

ناهید حیدری در این خصوص گفت: بر اساس مصوبه 26 بهمن ماه هیأت وزیران، حجم تعطیلات یک میلیون و 600 هزار تن تعیین شد و امسال این مصوبه نگاه ویژه ای به خانواده داشت.

وی افزود: علاوه بر این رقم، بازنشستگان 400 هزار تن بیشتر بابت حقوق عائله مندی دریافت می کنند و در صورت داشتن فرزند به ازای هر فرزند 150 هزار تن به سرانه عیدی آنان اضافه می شود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی تامین اجتماعی تاکید کرد: با توجه به یک فوریت این مصوبه و دستور رئیس سازمان تامین اجتماعی، تلاش می شود تا این عیدی به صورت فوری و در دو دوره اخیر به مستمری بگیران تقدیم شود. روز چهار میلیون بازنشسته عیدی خود را دریافت کردند.

حیدری افزود: افرادی که به هیچ وجه موفق به اخذ عیدی نشده اند و معتقدند از نظر احقاق حق اولاد و … عیدی گرفته اند، کمتر پیشینه سامانه 1420 را دنبال می کنند و یا به شعبه بیمه آن مراجعه می کنند.

به گفته وی مشمولان این مصوبه مستمری معیشتی هستند و یک میلیون و 500 هزار نفر بر اساس شرایط اعلام شده در این گروه عیدی می گیرند.

مدیرکل مستمری بگیران تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در نگاه اول 65 درصد از مجموع مستمری بگیران را مردان و 35 درصد را زنان تشکیل می دهند، گفت: عیدی در دو روز گذشته سقوط کرد و به حساب مستمری بگیران واریز شد. محدودیت فوری از 100 درصد بازنشستگان و عیدی که پرداخت کردیم، 92 درصد به صورت ازدواج و کفالت بود و 8 درصد از یک میلیون و 600 هزار تن عیدی گرفتند.

حیدری افزود: نظرات در مورد میزان عیدی در هیئت دولت مطرح و تصمیم گیری می شود و امسال نگاه ویژه ای به حمایت خانواده وجود داشت که در پرداخت عیدی مشهود است.

دیدگاهتان را بنویسید