واریز فوق العاده ویژه در حساب فرهنگان

واریز فوق العاده ویژه در حساب فرهنگان

معلمان نقش مهمی در جامعه ایران دارند. تربیت نسل آینده یکی از رسالت های کاری معلمان است. معلمان علیرغم رسالت مهم خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. معلمان حقوقی دارند که از دولت می خواهند. الان باید معلمان قبول شوند.

محمد وحیدی ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: یکی از مصوبات مهمی که در کمیسیون آموزش مجلس به مرحله اجرایی رسید، نظام ارزشیابی معلم بود که به عنوان یکی از اهداف مهم نظام رقابتی در آموزش و پرورش و کیفیت اجرا می شود. بهبود

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس تصریح کرد: یکی از نکاتی که در اجرای این قانون مغفول مانده این است که در تبصره 2 ماده 6 این قانون به صراحت آمده است که طبقه بندی جدا از کلیه پرداخت های حقوق و دستمزد به کارکنان دولت است.

وی ادامه داد: مهم ترین مطالبه معلمان بر اساس این بند قانونی، اضافه دستمزد ویژه معلمان مانند سایر کارکنان دولت است که پیش بینی می شود در هیات حقوق و دستمزد بررسی شود.

واحدی یادآور شد: در این راستا با نگاهی به نیروهای خدماتی و اداری که در رتبه بندی معلمان قرار نمی گیرند، باید در اولویت پرداخت حقوق قرار گیرند.

رئیس کمیسیون آموزش کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: این پرداخت ها علاوه بر جذب 25 هزار نیروی خدماتی و باربر به آموزش و پرورش کمک می کند تا شرایط یادگیری را بهبود بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید