واسط پرداخت 1360 طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان


ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910305

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در زاهدان اعلام کرد:

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از اجرای چندین طرح کارآفرینی در شهرستان زاهدان از راه اندازی اولین مرکز خصوصی درمان ناباروری در این استان با تسهیلات کم هزینه در ماه آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، نعمت اله رضایی در سفر یک روزه به زاهدان گفت: صندوق کارآفرینی امید علاوه بر ارائه تسهیلات به دنبال حمایت از کارآفرینان و ایجاد اشتغال پایدار در شهرها و روستاهای کشور است.

وی با اشاره به تلاش های صندوق کارآفرینی در استان های کم برخوردار کشور، افزود: یکی از محورهای صندوق کارآفرینی امید برای اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال، سیستان و بلوچستان است و امسال تاکنون به هزار و 360 طرح تسهیلات پرداخته است. ایجاد شغل در این استان که زمینه اشتغال نزدیک به سه هزار نفر را در سیستان و بلوچستان فراهم کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از روند آماده سازی اولین مرکز خصوصی درمان ناباروری سیستان و بلوچستان با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: شاخص های رشد اقتصادی در هر استان و همچنین در این استان با دستیابی به شاخص های ملی متفاوت است. در زمینه مراقبت های بهداشتی. سلامت ضروری است و در این راستا صندوق کارآفرینی امید از طرح های بهداشتی در سیستان و بلوچستان حمایت می کند.

رضایی با اشاره به حمایت صندوق از چند طرح بهداشتی در شهرهای چابهار و ایرانشهر گفت: مرکز درمان ناباروری بخش خصوصی در زاهدان با 40 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و آورده فردی که اکنون بالای 95 درصد پیشرفت کرده است. یکی دیگر از پروژه های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید در سیستان و بلوچستان است که به زودی به بهره برداری می رسد.

در ادامه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از چند طرح اشتغال زایی دیگر در شهرک صنعتی زاهدان بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید