واشنگتن با تل آویو درباره ایران و مذاکرات هسته ای مذاکره می کند


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893729

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تایید کرد که واشنگتن در حال مذاکره با تل آویو درباره ایران و مذاکرات هسته ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، تایید کرد که واشنگتن به پیشنهاد اروپا پاسخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما در حال گفتگوهای فشرده با شرکای اسرائیلی درباره ایران هستیم، اسرائیل حامی نزدیک‌تر از جو بایدن برای امنیت خود ندارد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید شامگاه 29 اوت (7 سپتامبر) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که واشنگتن از زمان آغاز مذاکرات در وین رویکردی اصولی داشته است و اگر ایران آمادگی دارد به تعهدات خود در چارچوب 2015 عمل کند. توافق هسته ای، ایالات متحده نیز همین کار را خواهد کرد. خواهیم داد

سخنگوی کاخ سفید گفت: ایالات متحده پاسخ خود را به اظهار نظر در مورد درخواست های ایران در مورد پیشنهادات اتحادیه اروپا ارائه کرده و تایید کرده است که مذاکره آشکاری ندارد و با اتحادیه اروپا در تماس است.

پیشتر یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که دیوید بارنیا، رئیس موساد، هفته آینده برای مذاکره درباره توافق احیای برجام به واشنگتن سفر خواهد کرد. این سفر در راستای تقویت تلاش های رژیم صهیونیستی علیه مذاکرات لغو تحریم ها علیه ایران انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید