والیبال ایران به یک باور عمومی تبدیل شده است/ آرمانی را برای ترسیم راهی برای رسیدن به قله های فتح نشده تعیین کردیم

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786086

رئیس فدراسیون والیبال گفت: بدون آرمان و بدون هدف حرکت نمی کنیم، بلکه باید برای برنامه ریزی و همسان سازی نیروها هدف گذاری و جهت گیری مشخص کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال درباره توسعه آرمان های والیبال ایران تا پایان سال 2024 گفت: زمان خود برای اهالی والیبال دست نیافتنی و باورنکردنی بود، اما با هدف گذاری، با استفاده از پتانسیل و نیروی خاموش والیبال، برنامه ریزی و صرفاً خواستار اقدام، این راه دشوار را تاکنون پیموده ایم، حضور والیبال ایران در سطح اول والیبال جهان یک ایمان است، همگانی شده است.

وی با بیان اینکه طبیعی است برای ادامه راه باید مسیر حفظ افتخارات گذشته و همچنین صعود به قله های فتح نشده و گام برداشتن در جهت تحقق آنها را مشخص کنیم، آیا جایگاه والیبال ایران است؟

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: طبیعتاً برای تیم ملی مردان حفظ عنوان قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی برای فدراسیون ملاک است و حرکت برای حضور در جمع چهار تیم برتر جهان و المپیک. برنامه اصلی خواهد بود.» در بخش بانوان مهمترین هدف رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا است تا بتوانیم حضوری درخشان در عرصه جهانی داشته باشیم.

وی در خصوص اولویت فدراسیون در رده های اصلی گفت: در هر دو رده بانوان و آقایان، اولویت والیبال در تیم های اصلی تولید بازیکن برای تغذیه تیم های ملی بزرگسالان است تا حرکت تیم های بزرگسالان ایران در مسیر جاده ای باشد. موفقیت به خطر نیفتاده است.”

این داور در پایان گفت: در والیبال ساحلی پس از کسب عنوان قهرمانی رده های سنی آسیا، پتانسیل حضور درخشان در مسابقات جهانی و همچنین بازی های المپیک را در این بخش می بینیم که هدف فدراسیون نیز همین است. برای دستیابی به این اهداف.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید