وام دریافت شده اما قرارداد با یک شرکت خصوصی تمام شده است!

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782367

واکنش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به اعتراض معلمان؛

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به اعتراض معلمان نسبت به خرید خدمات پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پاسخ به این مطلب نوشت: در واکنش به مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم پرداخت حقوق برخی از معلمان استان آذربایجان شرقی، اعلام کرد;

معلمانی که در خبر منتشر شده از جمله نیروهای خریدار خدمات آموزشی از بخش خصوصی هستند. از محل پرداخت قرارداد به کارکنان مذکور کسری اعتبار تامین می شود، اما با توجه به اتمام مدت قرارداد منعقده با شرکت طرف قرارداد، پرداخت و تسویه حقوق آنها مستلزم هماهنگی با ذیحساب و دیوان محاسبات کشور است. رعایت قوانین و مقررات مالی ضمن عرض پوزش از معلمان محترم بابت مشکل پیش آمده به دلیل تاخیر در تخصیص اعتبارات لازم، پیگیری های لازم در این خصوص عادی شده و موضوع رفع و مبلغ قراردادی به اداره کل پرداخت خواهد شد. همکاران محترم

روز گذشته جمعی از معلمان شاغل در مناطق فقیرنشین آذربایجان شرقی برای خرید خدمات با ارسال نامه ای سرگشاده به رسانه ها از پرداخت نشدن حقوق 14 ماهه خود گلایه کردند.

این معلمان با امضای طوماری از تبعیض و بی عدالتی شکایت کردند و از رسیدگی نکردن اداره کل آموزش به شکایت آنها شکایت کردند.

در این نامه آمده است که معلمان در شرایط سخت جوی مجبور به حضور در کلاس‌های درس شدند و با وجود شیوع کرونا، به دلیل محرومیت و عدم دسترسی به روستاهای دورافتاده آذربایجان شرقی، پرداخت نشد!

چند روز پیش خبرنگار روزنامه ایران در توئیتی اعلام کرد که حقوق این معلمان به حساب آموزش و پرورش استان واریز شده و مدیریت استانی به آنها پرداخت نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید