واکسیناسیون خلیل آبادی به بیش از 84 درصد رسید

ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786126

کاسم پور با بیان اینکه تاکنون 84 درصد از جمعیت هدف شهرستان هلیل آباد (افراد بالای 12 سال) دوز اول و 65 درصد نوبت دوم واکسن کراون را دریافت کرده اند، گفت: متاسفانه حدود 16 درصد از جمعیت هدف. این شهرستان اولین دوز واکسن کرونا را دریافت خواهد کرد گزارش نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ابراهیم قاسم پور فرماندار حلیل آباد ظهر امروز در مراسم تجلیل از کادر درمانی حلیل آباد که به مناسبت هفته بسیج در بیمارستان خاتم الانبیاء برگزار شد، گفت: نزدیک به 16 درصد جمعیت حلیل آباد واکسینه نشده اند، مردم نیاز به کمک به ثبات شهر است.

در بحث بستری شدن از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت باثبات‌تری داریم، اما این وضعیت بسیار شکننده است. باید انجام شود.

فرماندار هلیل آباد همچنین تصریح کرد: پرهیز از صدور نشریه با توجه به شروع فصل سرما در دستور کار قرار گیرد و در صورت برنامه ریزی برای برگزاری حتما نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و تهویه مناسب

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه موثر و مثبت است و این طرح باید ادامه داشته باشد، اذعان داشت: تا زمانی که واکسیناسیون کرونا در شهرستان به سطح موثری نرسد نمی توان گفت ایمنی لازم لازم بوده است. در شهر تاسیس شد.

کاسم پور با اشاره به اینکه تلاش و صبر بازاریان برای اعمال محدودیت های ستاد ملی تاج و تخت ستودنی است، گفت: با توجه به کاهش تعداد بیماران بستری رنگ شهر تغییر کرده است اما نباید پروتکل های بهداشتی را نادیده گرفت. که در آن شاهد کاهش شیوع این ویروس در منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بستری های مثبت در این شهرستان 5 مورد و تعداد بیماران قرنطینه شده 121 مورد است، تصریح کرد: 84 درصد از جمعیت هدف شهرستان هلیل آباد دوز اول و 65 درصد از دوز دوم واکسن تاج دریافت کردند. که امیدواریم افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید