واکسیناسیون در کنترل بیماری عروق کرونر قلب / فعالیت مراکز درمانی در ایام نوروز موثر است


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817392

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

باخمن روشنی گفت: معاونت درمان در ایام تعطیلات خدمات شیفتی ارائه می دهد و بازرسان به صورت روزانه از مراکز درمانی در بخش های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی بازدید می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باخمن روشنی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: بیمارستان ها از ابتدای نوروز به روال عادی فعالیت می کنند.

وی افزود: بخش های پذیرش بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب نیز طبق روال فعلی در بیمارستان های گلستان و امام رضا (ع) فعال است.

روشنی تصریح کرد: در خصوص پذیرش سایر بیماران، سایر بیمارستان ها نیز خدمات ارائه می دهند. این وضعیت برای گسترش بیماری عروق کرونر قلب کنترل می شود و مشکلی وجود ندارد.

روشنی گفت: در حوزه ستادی معاونت درمان در ایام تعطیل به ارائه خدمات شیفتی پرداخت و بازرسان به صورت روزانه از مراکز درمانی در بخش های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی بازدید کردند.

وی افزود: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی در بخش خصوصی به ویژه در حوزه پاراکلینیک اعم از تصویربرداری، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، شیفت کاری انجام شده و هر مرکز روزهای حضور را اعلام کرده است تا مردم مراجعه کنند. به این مراکز در صورت نیاز به خدمات.»کردن.

روشنی گفت: کلینیک شهید فتاحی برای خدمات دندانپزشکی غیر تعطیل باز است و در روزهای تعطیل کلینیک های 24 ساعته دندانپزشکی برنامه های خود را اعلام کرده اند.

وی گفت: با توجه به اینکه مردم در دو سه سال اخیر ویزیت یا سفری نداشته اند، اما طبق اعلام وزارت بهداشت، پس از تزریق واکسن و قرنطینه هوشمند، مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی تردد و ویزیت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صورت داشتن علائم عروق کرونر قرنطینه و از ماسک استفاده کنند.

بهمنی خواستار تکمیل دوز دوم و سوم واکسن کراون شد و خاطرنشان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند چرا که واکسیناسیون در کنترل بیماری عروق کرونر قلب موثر است، بنابراین سویه آمیکرون برای انسان بسیار خطرناک است. واکسینه شده .

وی افزود: مردم نیز مراقب اعضای سالمند خانواده و توجه به توصیه های اعلام شده باشند تا نوروز را به خوشی سپری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید