واکنش تند استقلالی ها به محرومیت ساپینتو

واکنش تند استقلالی ها به محرومیت ساپینتو

سیدحجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از اعتراض این باشگاه به محرومیت ریکاردو ساپینتو خبر داد و اعلام کرد که این موضوع را در هر موسسه داخلی و خارجی که لازم باشد پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال نیز در اطلاعیه ای به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت 4 ماهه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در ادامه آرای یک طرفه و ناعادلانه فصل گذشته صادر شد.

باشگاه استقلال به شدت به این رای ناعادلانه اعتراض دارد و قطعا به کمیته استیناف اعتراض خواهد کرد اما سوال اصلی اینجاست که دلیل محرومیت ساپینتو چیست؟ آیا این محرومیت بر اساس گزارش تیپ داوری که با تیم های داوری در جشن قهرمانی حریف شرکت کرده و با لبخند به سرمربی و سرپرست حریف تبریک گفتند، تصویب شد؟!

با اخراج ساپینتو که استقلال به تساوی رسید چه اتفاقی افتاد؟ یکی از اعضای تیم داوری در فینال حذفی در مصاحبه ای گفت که ساپینتو به دلیل اعتراض سرمربی و سرمربی پرسپولیس از کنار زمین اخراج شد! این موضوع از عکس های منتشر شده به وضوح پیداست، خنده دار نیست که سرمربی یک تیم با اعتراض نیمکت نشین حریف اخراج شود؟!

وقتی تیمی در این مواقع حساس نتیجه را مساوی کرده دلیلی برای اعتراض سرمربی وجود ندارد اما به نظر می رسد گل در لحظات پایانی بازی باعث ناراحتی عده ای شده که نگران از دست دادن جشن قهرمانی بودند. از تیم محبوبشان!

از کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس می خواهیم مدارک مستند و توضیحی قابل فهم برای دادگاه برای صدور این حکم ناعادلانه ارائه کند. حکمی که بر اساس گزارش جعلی هیئت منصفه نوشته شود منصفانه نیست. شما قسم خورده اید که عدالت را اجرا کنید و باید خدا را در نظر داشته باشید.

وقتی رئیس کمیته داوران که قبلا به صراحت گفته بود: دنبال پنالتی برای فلان تیم هستم، بعد از دربی لیگ هم گفت: اگر بگویم پنالتی استقلال درست است، حریف ناراحت می شود. از مجموعه تحت مدیریت او چه انتظار دیگری می توان داشت؟

لباس داوری را دربیاور و هر بازی با پیراهن تیم محبوبت و صورت رنگ شده به استادیوم برو و بوق بزن!

در این میان حکم داوری که در اقدامی بسیار زشت به صورت سرمربی استقلال کوبید چه شد؟!
دلیل این صحنه ها و اتفاقات اخراج بی دلیل ساپینتو پس از گل تساوی است. سرمربی تیمی که به تساوی رسید با آن فشار و در آن لحظه بی دلیل اخراج کردی و حالا چنین محرومیتی صادر می کنی؟

باشگاه استقلال برای احقاق حق این باشگاه و هوادارانش با توجه به اینکه مبنای این قضاوت زیر سوال است از تمامی نهادهای قضایی ممکن داخلی و بین المللی متوسل خواهد شد.

سرمربی استقلال تنها به دلیل اعتراض رقیب برکنار شد و گزارش مورد نظر احتمالا توسط همان افرادی نوشته شده است که گفته اند: اوکو!

دیدگاهتان را بنویسید