واکنش سرمربی استقلالی به محرومیت 6 ماهه

واکنش سرمربی استقلالی به محرومیت 6 ماهه

سایت فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) در خبری اعلام کرد: «احمد جمشیدیان، سرمربی تیم پاس همدان به دلیل رفتار غیرورزشی و آسیب عمدی بدنی به مدت 6 ماه از بازی با فجرسپاسی شیراز در لیگ دسته یک فوتبال لیگ دسته یک فوتبال کشور به مدت 6 ماه محروم شد. به داور.” استادیوم های ورزشی ممنوع است.

احمد جمشیدیان درباره برکناری خود گفت: اشتباهی رخ داد و امیر برادر و دستیارانم حذف شدند! ابتدا فردین نجفی رقیب ما پنالتی شد و با یک عملکرد دفاعی متوجه اشتباه خود شدند و پنالتی او باطل شد. فیلم های ضبط شده از وقایع این جلسه موجود است و همه دیدند که چه اتفاقی افتاده است. برای من زشت است که می خواهند چنین برداشتی را ایجاد کنند. متاسفانه بعد از پایان مسابقه نتوانستند تماشاگران را کنترل کنند و نیروی انتظامی هم کم بود. ورزشگاه حاجی بابایی همدان از امنیت خوبی برخوردار نیست و تماشاگران می توانند بلافاصله پس از پایان مسابقه وارد زمین و حتی رختکن شوند.

وی افزود: بعد از بازی در ازدحام جمعیت، مربی ما فردین نجفی را هل داد که داور ضربه ای را زد. داور احساس کرد به او تعرض شده است، بنابراین بازیکن ما بلافاصله جریمه شد، اما آنها متوجه شدند که اشتباه کرده است و او هفته گذشته پس از لغو محرومیتش بازی کرد. امیر دستیارم با داور بحثی نکرد اما چون مقصری پیدا نکردند رای به محرومیت دادند. ما اعتراض کرده ایم چون کاری نکرده است. ضمن اینکه در صحنه ها حضور نداشتم. من هیچ یک از این کارها را در زندگی فوتبالم انجام نداده ام.

دیدگاهتان را بنویسید