واکنش جالب یک پرسپولیسی به جدایی یحیی

وی ادامه داد: مهدی عبدی هم خوب دوید و مدافعان استقلال را خسته کرد تا عیسی آل کثیر که مرد دربی بود گلزنی کرد. این دو و همه بازیکنان پرسپولیس از دروازه تا خط حمله عملکرد خوبی داشتند و بازی خوبی برای کسب این برد بزرگ داشتند. همانطور که بارها گفته ام علیرضا بیرانوند وزنه معنوی بزرگی برای پرسپولیس است و همه ما را به یاد احمدرضا عابدزاده می اندازد. امیدوارم الان برای پرسپولیس بازی کند.

مدافع سابق پرسپولیس اضافه کرد: نکته دیگر کور بازی استقلال پس از دریافت گل بود. این تیم به توپ های بلند روی آورد و آن طور که پرسپولیس دوست داشت بازی کرد. در واقع با توجه به خواسته یحیی گل محمدی و شاگردانش، تیم ساپینتو خیلی زود بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد و به نتیجه نرسید. استقلال به جای اینکه مستقیم بازی کند باید چنین توپ هایی را به کناری می فرستاد اما اشتباه بزرگی کردم. در پایان بازی شبیه شطرنج بود که ساپینتو مهاجم را به زمین فرستاد و یحیی از فرشاد فرجی و سینا اسدبیگی به خوبی استفاده کرد تا امتیاز را حفظ کند و پیش بیفتد. در واقع شطرنج پرتغال و ایران یک برنده ایرانی داشت.

وی به اظهارات استقلالی ها درباره پنالتی از دست رفته در نیمه اول پرداخت و یادآور شد: آنچه مهم است نظر کارشناسان است و به نظر من چیزی که اصلا پنالتی نیست. فکر می کنم استقلالی ها به دنبال توجیه شکست خود هستند و طبیعی است که این حرف ها را بزنند. در آن زمان پیام حیدری یکی از بهترین قضاوت های خود را به نمایش گذاشت و دربی اصلا مشکل داوری نداشت. پرسپولیس به شایستگی برد چون از هوش و تجربه خودش استفاده کرد.

مرتضی فنونی زاده نیز ادامه داد: در پایان این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. یکی از آنها واقعا به من چسبید و حتی اگر خدای نکرده پرسپولیس در پایان فصل قهرمان نشود، باز هم دربی را بردیم و این خیلی ارزشمند است. ضمن اینکه امیدواریم پرسپولیسی ها تا پایان مسابقات و پایان هفته سی ام از تیم محبوب خود حمایت کنیم. این تیم ثابت کرده است که شایسته قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و انشاالله به هر دو هدفشان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید