واکنش دادستان به کلیپ اسباب کشی خانواده تبریزی برای اجاره


ساعت: 08:32
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895085

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: با بررسی چندین پرونده مشخص شد که این پرونده ها از روی اکاذیب بوده و عده ای با توسل به این گونه رفتارها و ابزارهای متقلبانه برای گرفتن وجه از مردم دست به کلاهبرداری می زنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج; بابک محبوب علیلو در گفت و گو با خبرنگاران درباره فیلم هایی با موضوع دور ریختن وسایل منزل به دلیل عدم پرداخت اجاره بها و سکونت در چادر و پارک اظهار داشت: متأسفانه بعد از این مشکل از مردم خواسته می شود که پول را به حساب ویژه واریز کنند. . خواهد بود

وی ادامه داد: با بررسی چندین پرونده متأسفانه مشخص شد که این پرونده ها از روی کذب است و عده ای با توسل به چنین رفتارها و ابزارهای متقلبانه ای برای گرفتن وجه از مردم دست به کلاهبرداری می زنند.

دادستان مرکز آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم در این گونه موارد پول واریز نکنند و موضوع را به مراجع مربوطه گزارش دهند.
وی خاطرنشان کرد: اگر خانواده ای واقعا نیازمند باشد از طریق نهادهای حمایتی برای رفع مشکلات آن کمک می شود.

محبوب علیلو تاکید کرد: از رسانه ها انتظار داریم که تحت هیچ شرایطی چنین نسخه هایی را منتشر نکنند چرا که انتشار چنین نسخه هایی از سوی رسانه ها جرم تلقی شده و قابل پیگرد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید