واکنش دادستان کل کشور به شکست دزدی دریایی آمریکا / مالیدن پوزه آمریکا در روز استکبار

ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781516

منتظری گفت: ناوگان سپاه در برخورد با نیروهای آمریکایی کار بزرگی انجام داد و نیروهای آمریکایی نتوانستند هیچ اقدامی برای محافظت از نفتکش در برابر شکست کامل انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; حجت الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان اظهار داشت: آمریکا 60 سال است که با ملت ایران دشمنی کرده است و 43 سال است که پوزه آمریکا توسط ائمه اطهار به خاک مالیده شده است. انقلاب اسلامی.

دادستان کل کشور یادآور شد: در ایجاد گروه های مردمی عرب، کردستان و… و همچنین در کودتای نظامی اوایل انقلاب و جنگل مستقر، ردپای آمریکا مشخص بود و فضا به گونه ای شد که دو قطب شوروی و آمریکا اختلافات را کنار گذاشتند و برای شکست انقلاب اسلامی به میدان رفتند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه روز گذشته در خلیج فارس با نیروهای آمریکایی مواجه شد و این اقدام اقدام ارزشمندی بود، گفت: ناوگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با نیروهای آمریکایی کار بزرگی انجام داد و نیروهای آمریکایی نیز از نفتکش دفاع کردند و نتوانستند از نفتکش دفاع کنند. اقدام به.

وی افزود: افراد والا مقام و ایثارگر مانند حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس در مقابل جریان خطرناک منطقه ایستادند و اجازه اهداف شوم مستکبران را ندادند، اما این ماجرای عجیب و برگ های بسیار زرین. این ملت محقق شود».

این مقام مسئول تاکید کرد: کیفیت رویارویی و تازگی آن در مقابل توطئه های آمریکا تغییر کرده و آمریکا در سه جبهه مسائل فرهنگی و مذهبی، جنگ اقتصادی و هویتی با ملت ایران مواجه است.

منتظری گفت: ما وظیفه داریم با سه جبهه ای که دشمن به روی ملت ایران گشوده است مقابله کنیم. امروز به تناسب اینکه در 13 آبان هستیم.

وی افزود: اگر امنیت نباشد نمی توانیم کاری در جامعه انجام دهیم و این مهم ترین رکنی است که باید برای رسیدن به آن در جامعه تلاش کنیم.

دادستان کل کشور گفت: سند تحول در قوه قضائیه باید توسط چه کسی و در و دیوار قوه قضاییه اجرا شود که نمی تواند منجر به تغییر شود و متولیان اجرای عدالت در جامعه باید این تغییرات را اجرا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید