اقدامات سپاه علیه دزدی دریایی آمریکا مقتدرانه و با وقار بود.

ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781796

محمد باکر محمدی لائینی به اقدامات دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و بازگشت نفتکش از آمریکا اشاره کرد و گفت: کار آمریکا بر سر سرقت نفتکش ها تقسیم شد اما ضربه سختی خورد که باعث آبروریزی او شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به مناسبت های پیش رو از جمله ولادت با سعادت عبدالعظیم حسن و سالروز شهادت سردار حسن تهرانی مقدم پدر صنعت ایران. رضا.) اشاره به عبدالعظیم حسنی.

وی با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ عمومی جامعه باید بر اساس الگوی اسلامی – ایرانی طراحی شود تا دشمنان مهندسی اشتباهی در فرهنگ عمومی جامعه نداشته باشند و تغییر نکنند. فرهنگ ما.”

وی همچنین به مناسبت روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه اشاره کرد و گفت: علم نباید در خدمت جنگ و دزدی باشد زیرا سوء استفاده از علم است.

سربازان گمنام سپاه امام امان (ع) آیت الله محمدی لائینی موفق شدند با دفاع سایبری به جنگ سایبری صهیونیست ها پاسخ دهند و صدها حمله سایبری به دشمنان با حملات سایبری سربازان امام زمان (عج) هک و دفع شد.

امام جمعه ساری همچنین در روز کیفیت تاکید کرد: صنایع و محصولات ما باید از بهترین کیفیت و وضعیت علمی برخوردار باشد و انسان کیفیت، اخلاق، دین و ایمان را در اولویت قرار دهد.

وی به 14 آبان و روز مازندران و تشکیل اولین حکومت علوی اشاره کرد و گفت: مازندران پنج سال قبل از ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) حکومت علوی را تشکیل داد و ما به دنبال مازندرانی سالم و پیشرفته هستیم.

امام جمعه ساری همچنین به سالروز انتصاب خود به عنوان ولی فقیه استان اشاره کرد و گفت: تقویت اماکن دیدنی و جریان انقلابی در استان یکی از رسالت ها و مازندران سالم، پاک و یکپارچه یک رویکرد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با گرامیداشت درگذشت علامه حسن زاده آملی گفت: وجود چنین فردی نشانه عظمت و شهرت استان مازندران است که چنین جهانی را به جهانیان تقدیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ گفت: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) اگر فرهنگ درست باشد کشور اصلاح می شود بنابراین اصلاح فرهنگ عمومی از هر چیزی مهمتر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اقدامات دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و بازگشت نفتکش از چنگال آمریکا اشاره کرد و گفت:

وی گفت: ناوهای آمریکایی توسط چند تن از نیروهای تندرو سپاه پاسداران شکست خوردند و جرأت نکردند در مقابل نیروهای ما بایستند و ما به آمریکا اعلام می کنیم که نیروهای شما را در همه جا از طریق دریا، هوا و زمین شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید