واکنش دادستان کل کشور به پرونده تجمع نوجوانان در شیراز

واکنش دادستان کل کشور به پرونده تجمع نوجوانان در شیراز

روز جدید دادستان کل کشور با اشاره به تجمع برخی دختران نوجوان متعرض در شیراز گفت: قبل از رسیدگی قضایی باید برنامه های فرهنگی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری امروز در صحن شورای شهر پس از استماع سوالات اعضای شورای شهر تهران با اشاره به موضوع خشونت علیه دختران نوجوان در شیراز گفت: این دختران نوجوان در قالب تجمع و آزار و اذیت قرار گرفتند. بسیاری از جمهوری اسلامی ایران و تماشای چنین رویدادهای فرهنگی خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از ماموریت های خارج از کشور مانند آمریکا و استکبار باید چنین اقداماتی را انجام دهند و برای این موضوع پول دریافت کنند، خاطرنشان کرد: فرد در قالب دریافت پول از خارج از کشور دست به چنین اقدامی زده است.

منتظری خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این گونه مشکلات باید کار فرهنگی مشترک انجام شود و این اقدامات فرهنگی در مراحل قضایی به تعویق نیفتد.

وی افزود: برخی می گویند چرا با بدحجابی برخورد نکنیم. نظر من این است که ابتدا باید در حوزه فرهنگ کار کرد. نهادهای مختلف برای فعالیت های فرهنگی اعتبار و بودجه دارند و ما نباید در کار سایر نهادها دخالت کنیم. از اعضای شورای شهر تهران به عنوان نمایندگان مردم تقاضا دارم این مسائل فرهنگی را در دستور کار قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید