واکنش جدید دادگستری فارس به تجمع نوجوانان در بلوار چمران شیراز: عوامل اصلی اسکیت مد نظر است.

واکنش جدید دادگستری فارس به تجمع نوجوانان در بلوار چمران شیراز: عوامل اصلی اسکیت مد نظر است.

روز جدید : حجت الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس قاضی استان فارس گفت: ارکان اصلی فیلم اسکیت مورد توجه قرار می گیرد و قوه قضائیه در کنار سایر دستگاه ها اجازه نمی دهد چنین کاری در جهت مخدوش شدن بعد فرهنگی و مذهبی صورت گیرد. مسخره ای از برخی افراد.

رئیس قاضی استان فارس گفت: عناصر اصلی فیلم اسکیت مورد توجه قرار می گیرد و قوه قضائیه در کنار سایر دستگاه ها اجازه چنین کاری را نمی دهد که بعد فرهنگی و مذهبی استان فارس توسط عده ای مخدوش شود. مردم.

همزمان با هفته قوه قضائیه، صبح امروز همایش احزاب ضمنی بازخوانی پرونده حادثه تروریستی حزب جمهوری اسلامی و مسجد ابوذر با حضور سید احمد مرتضوی مقدم رئیس کل دادگستری در شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس قاضی استان فارس در این همایش با اشاره به سختی های دهه 60 و سال های اول انقلاب اسلامی گفت: اگر به خدا روی آوریم دشمن نمی تواند همه کارها را انجام دهد. زیرا خدای دهه شصت خدا امروز است مانند گذشته، ما به خدا و قدرت خدا ایمان داریم.

او این هفته را حقوق بشر آمریکایی خواند و گفت: حقوق بشری که آنها ادعا می کنند قتل هایی است که در این سال ها انجام داده اند و معتقدند مردم فقط اروپایی هستند و دیگران را انسان نمی دانند.

رئیس قاضی استان فارس با اشاره به دیدار قضات با مقام معظم رهبری افزود: ایشان توصیه های زیادی به قضات داشتند مبنی بر اینکه این توصیه ها باید در قوه قضائیه اجرا شود و یکی از تاکیدات مدیریت بر آن اعمال می شود.

موسوی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان فارس در اجرای سند تحول قضایی 80 درصد پیشرفت داشته و مابقی در اختیار استان نیست، افزود: دشمن نمی تواند وارد شود و در استان فارس حقوق عامه اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

رئیس قاضی استان فارس با بیان اینکه باید برای اقناع آرا کار شود چراکه در این زمینه عقب ماندگی وجود دارد، تصریح کرد: استقلال قوه قضائیه ضمن تعامل با سایر دستگاه ها حفظ می شود. وجود ندارد.

وی با اشاره به نظارت داخلی در قوه قضائیه فارس گفت: بدترین برخوردها را در قوه قضائیه داشته ایم و شدیدترین نظارت ها در قوه قضائیه است همچنین فارس بعد از تهران دومین استان در زمینه مبارزه با فساد و فساد است. مبارزه با فساد.روحیه استاندار در این حوزه هستند.

موسوی با بیان اینکه تاخیر در رسیدگی یکی دیگر از مشکلات مردم بود، گفت: 600 پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان فارس با 39 شعبه و 180 پرونده در دادگاه کیفری 2 شیراز وجود دارد. 5000 پرونده در ماه دریافت می شود و در همان ماه خاتمه می یابد که یک هشتم پرونده ها نسبت به استان های همجوار است.

وی با بیان اینکه فارس پایلوت استفاده از اوراق الکترونیکی است و طی 10 روز 600 فقره اوراق توزیع شده است، گفت: 8500 جایگزین حبس در استان ایجاد شده و تعداد زندانیان فارس بسیار اندک است.

رئیس قاضی استان فارس با اشاره به اینکه اقدامات زیادی برای حمایت از تولید انجام شده است، گفت: سعی کرده ایم تولیدکننده در استان فارس احساس تنهایی نکند و مانعی برای تولید ایجاد نشود، اما این مشکل است که تولیدکننده در استان فارس احساس تنهایی نمی کند. زمانی که کارخانه تصمیم گیری را تسهیل می کند. مصوبه برخی دستگاه ها اعمال نمی شود، توصیه می شود متخلفان تولید را جرم انگاری کنند، اما برای تسهیل باید قوانین اصلاح و به تصویب ستاد برسد.

موسوی با اشاره به حادثه بلوار چمران گفت: عناصر اصلی فیلم اسکیت بررسی شده است زیرا استان فارسی نیست، شهدای شاخص و ارزشمندی وجود دارد و قوه قضائیه در کنار سایر دستگاه ها اجازه چنین کاری را نمی دهد. و بعد مذهبی استان فارس.»

دیدگاهتان را بنویسید