واکنش دیرهنگام پرسپولیس به شادی خبرنگاران استقلالی از شکست پرسپولیس

واکنش دیرهنگام پرسپولیس به شادی خبرنگاران استقلالی از شکست پرسپولیس

افشین پیرانی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت:

بازی خوبی بود و موقعیت های خوبی داشتیم و بعد از اتفاقاتی که در بازی با الدیل افتاد به این برد نیاز داشتیم. خوشحالیم که نتیجه خوبی کسب کردیم و برای مسابقه بعدی آماده می شویم.
وی در حاشیه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الدیل توضیح داد:

هیچ اتفاق خوبی نیفتاد. هواداران ما همیشه عالی بوده اند و بارها بوده که تیم به جام نرسیده و بازی را باخته است اما هواداران از تیم حمایت کرده اند. اتفاقی که آن روز افتاد اما امروز جبران کردند و در طول هفته انرژی مثبت دادند و کسانی که اشتباه کردند متوجه اشتباه خود شدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی گفت:

دربی شرایط خود را دارد و هر تیمی که از موقعیت های خود استفاده کند می تواند برنده شود. شرایط خوبی داریم و با یک ریکاوری خوب امیدواریم شرایط خوبی ایجاد کنیم و پیروزی دیگری را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.
پیروانی درباره مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

شکی نیست که برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی برای پرسپولیس و هواداران ایجاد کرده است، من خودم با او بوده ام اما برانکو می گوید از قبل تیم دارد. گل محمدی مربی بزرگی است و افتخارات زیادی کسب کرده است.
او ادامه داد:

یک زمانی برخی از هواداران احساساتی صحبت می کنند که قابل تحمل است، اما شایسته نیست خبرنگار یا مجری تلویزیون این اظهار نظرها را بیان کند. شرایط این پیمانکار را همه می دانند. در فوتبال ما زیبا نیست که پنالتی زده نشود و همکارانت تو را بزنند!
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس درباره تفاوت مدیریت و کادر فنی پرسپولیس گفت:

مشکل اصلی پرسپولیس مشکل مالی است و بحث تامین سقف قرارداد به مدیریت فشار می آورد. هیچ خللی وجود ندارد و مباحث مطرح شده در مورد پیشرفت تیم است. رقابت ناسالم و نابرابری. احترام گذاشتن به کاپ و داشتن یک تیم چهار مهاجم خوب روی نیمکت منطقی نیست.