شروع دیرهنگام بارش های موثر در لرستان


ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901880

اکبری با اشاره به شروع دیرهنگام بارش های موثر در لرستان گفت: عمده کاهش بارندگی ها از اواسط آبان تا اواسط آذرماه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب اکبری معاون هواشناسی لرستان در گفت و گو با خبرنگار صفیفلک در خصوص وضعیت جوی استان لرستان گفت: در حال حاضر شرایط جوی مناطق مختلف استان صاف و آرام است اما انتظار داریم از امروز تا روز دوشنبه به دلیل گذر موج کوتاه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب باعث افزایش ابر ابر در بخش‌هایی از استان به‌ویژه در مناطق واقع در شرق استان می‌شود.

وی افزود: این شرایط وزش باد در مقاطعی با افزایش سرعت همراه خواهد بود که از امروز تا دوشنبه در مقاطعی در مناطق وزش باد استان شدیدتر می شود.

معاون هواشناسی لرستان گفت: از نظر شرایط دمایی صبح امروز الشتر با دمای ۶ درجه خنک‌ترین شهر و طی شبانه‌روز گذشته پلدختر با ۳۹ درجه گرم‌ترین شهر استان بود. “

وی با اشاره به اینکه از فردا تا پایان هفته روند کاهش دما را داریم، گفت: امروز و فردا تغییر محسوسی در استان نداریم اما بر اساس آخرین پیش بینی های دریافتی برای مهر ماه همچنان ادامه دارد. کاهش بارندگی را نسبت به آمار بلند مدت فصل پاییز جاری نشان می دهد.

اکبری بیان کرد: علاوه بر کاهش بارندگی ها در فصل پاییز جاری، با شروع دیرهنگام بارش های موثر و قابل توجه در لرستان مواجه هستیم، بنابراین عمده کاهش بارندگی ها از اواسط آبان تا اواسط آذرماه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید