واکنش ذوبی ها به امتیاز گرفتن از سپاهان

واکنش ذوبی ها به امتیاز گرفتن از سپاهان

محمد هدابندلو پس از تساوی ذوب آهن در دربی اصفهان گفت: بازی سختی بود. بعد از باخت بد 3-2، به شدت به امتیاز نیاز داشتیم. ما به طور مداوم بازی کردیم. ما در مسابقات قبلی فوتبال خوبی ارائه دادیم اما امروز برای کسب امتیاز باید همینطور بازی می کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم کادر فنی بود که با تساوی زمین را ترک کند، گفت: این دربی اصفهان است. این دیدار همیشه حساس بوده است، کادر فنی می خواهد ما پیروز شویم، اما شرایط سپاهان و نوع فوتبال آن ها باعث شد کنار بکشیم. در دور اول سپاهان را هم بردیم. ما هرگز برای مساوی بازی نمی کنیم.

خدابندهلو با بیان اینکه یکی از موثرترین بازیکنان ذوب آهن در این فصل بود، بیان کرد: عملکرد خوب ما مرهون تلاش کادر فنی و همه بازیکنان است. وقتی امتیاز بگیریم کارآمد هستیم. امیدوارم بعد از این تساوی و وقفه در روند بازنده ها همچنان موفق باشیم.

وی در خصوص آینده تیم ذوب آهن گفت: امیدوارم امسال تیم به ثبات برسد و در بالای جدول باشد. قرار گرفتن در بین هشت تیم برتر جدول بسیار خوب است.

مسعود ابراهیم زاده نیز پس از تساوی ذوب آهن و سپاهان گفت: دربی باشید برای هر شهری حساسیت خاص خود را دارد. بازی خوب. سپاهان تیم قدرتمند و با استعدادی است. او امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد. این تیم برای قهرمانی بسته است، خدای نکرده شرایطش بهتر شود. شرایط ما کمی متفاوت است اما شاید سپاهان بهتر از این باشد. خدای نکرده همچنان موفق باشند.

کاپیتان ذوب آهن درباره تعویض اجباری این تیم که در دقیقه 5 او را مجبور به ورود به زمین کرد، گفت: ترکیب نظر کادر فنی است و باید همیشه به آن احترام بگذاریم. هیچ مشکلی نداشتیم. بازیکنی که مصدوم شد انشالله به زودی بهبود می یابد و می تواند به تیم کمک کند.

وی در خصوص آینده تیم ذوب آهن گفت: این تیم چند سالی است که دچار بحران شده است. انشاالله زودتر از بین بره ما خیلی اذیت شدیم. مردم، هواداران، بازیکنان و کارخانه همگی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. خدای نکرده به ثبات می رسیم.

ابراهیم زاده درباره ارائه فاز دفاعی ذوب آهن گفت: ابتدای فصل را با سه مدافع شروع کردیم. ما 2-5-3 بازی کردیم. گاهی چهار دفاع داشتیم. کادر فنی تصمیم می گیرد که با کدام سیستم شروع کند. گاهی اوقات سه دفاع تبدیل به پنج دفاع می شود. تیم ما خوب دفاع می کند و در مقابل حملات شانس داریم، اما بی دقت هستیم.

او افزود: نه اینکه مهاجمان مشکلی داشته باشند. وقتی یک تیم گل می زند همه تیم ها گل می زنند و وقتی یک تیم گل می زند همه مقصر هستند. فقط به این دلیل که به مهاجمان حمله نمی کنید به این معنی نیست که آنها ضعیف هستند. من هم در این سه هفته فرصت گلزنی داشتم. زدم که گل نزدم. این سهل انگاری خود ماست. انشاالله هفته آینده

دیدگاهتان را بنویسید