برنامه یحیی دیدار با ذوبی است

225009 147 خبر خاکستری

مهم ترین نکته برای این بازی حساس بازگشت مهدی ترابی و حضور سیامک نعمتی و وحید امیری در لیست پرسپولیس است که باعث شد این تیم با شرایط بهتری نسبت به دیدار قبل وارد اصفهان شود.

پرسپولیس به جز عیسی القطر که همچنان تحت عمل جراحی زانو است، فرشاد فرج و امید عالیشاه را در اختیار نخواهد داشت.

با این حال به نظر نمی رسد یحیی مقابل سبزپوشان اصفهانی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

دروازه بان: حامد لاک

بازگشت شانس در دیدار مقابل پیکان غافلگیرکننده به نظر می رسید اما پس از بسته نگه داشتن دروازه، از هم اکنون گزینه اول یحیی گل محمدی است و در دیدار مقابل ذوب آهن فیکس خواهد شد.

خط دفاع: رامین رضاییان، سیدجلال حسینی، علی نعمتی و سعید اعگی

نکته مهم در خط دفاعی پرسپولیس این است که فرج در دسترس نیست و وحدت حنانوف بعد از اشتباه مقابل آلومینیوم اراک بی ثبات به نظر می رسد و در این شرایط تغییر موقعیت دفاع وسط منطقی به نظر نمی رسد. آنچه در تمرینات اخیر سرخپوشان نشان داده است نشان از انتقال مدافعان کناری ندارد.

هافبک: میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان و مهدی ترابی

رضا اسدی پس از روزهای ناامیدکننده تاکنون توانسته اعتماد کادرفنی را جلب کند. جالب اینجاست که یحیی دوباره تصمیم گرفته از شریک سرلک استفاده کند و احتمالا خبری از کمال کامیابی نیا نخواهد بود. احسان پهلوان مهره ثابت پرسپولیس این روزهاست و مهدی ترابی هم جای امید آلیشیا را می گیرد.

خط حمله: حامد پاکدل و شیرزد تمیرف

چند جلسه غیبت در تمرین کافی بود تا پاکدل جانشین مهدی عبدی شود و با گلزنی شانس او ​​را برای بازی بیشتر کند. پاکدل البته مصدومیت جزئی داشت اما با آمادگی کافی در آخرین تمرین حاضر شد. شیرزد تمیرف نیز نسبت به گذشته شرایط بهتری دارد.

نیمکت ذخیره: گوهری، حنان اف، شجاعی، کامیابی نیا، شریفی، مهدیهانی، امیری، نعمتی و عبدی

یحیی برای دیدار با ذوب آهن دست روی نیمکت باز است و تیمش را برای مبارزه با ذوب آهن آماده کرده است. از این 9 بازیکن می تواند پنج نفر را به میدان بفرستد که با توجه به روند بازی این بازیکنان را انتخاب کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با ذوب آهن:

صبح بخیر

سیدجلال حسینی

همه آنها

رامین رضایان

گفت اگی

میلاد سرلک

رضا اسدی

احسان پهلوان

شیرزد تامیروف

حمد گادل

مهدی ترابی

دیدگاهتان را بنویسید