آیا گرفتن امتیاز از تیم یحیی بی خطر است؟ اتفاق بد پرسپولیس

آیا گرفتن امتیاز از تیم یحیی بی خطر است؟  اتفاق بد پرسپولیس

پس از انتشار خبر قرارداد سینا اسدبیگی با پرسپولیس، باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که با این بازیکن قرارداد دارد و اسدبیگی بازیکن قانونی آنهاست و بنابراین نمی تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد.

جلسه انضباطی نیز در این زمینه برگزار شد اما هنوز تصمیمی درباره این شکایت اعلام نشده و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق می افتد. در همین راستا گفته می شود با وجود اطمینان معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به مدیران باشگاه مبنی بر برنده شدن در این پرونده قضایی، شانس برنده شدن باشگاه ذوب آهن در این پرونده بسیار بالاست. حتی گفته می شود یکی از شاهدان این پرونده به نفع باشگاه ذوب آن صحبت کرده تا کفه ترازو بیشتر از اصفهانی به سمت این باشگاه سنگین شود. البته باید دید مدارک باشگاه پرسپولیس در دادگاه تا کجا پیش می رود!

نکته مهم اینجاست که در صورت پیروزی ذوب آهن در این مورد، وضعیت باشگاه پرسپولیس تهدید نمی شود، بلکه سینا اسدبیگی محروم و محکوم می شود.

به همین دلیل اسدبیگی به دنبال توافق با مدیران باشگاه ذوب آن است تا رضایت آنها را جلب کند تا در این بین متحمل ضرر نشود. او در این راستا اقداماتی انجام داده و باید دید موفق می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید