واکنش مدیرعامل سابق استقلال به افتضاح اوراق پرسپولیس

عضو کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون درباره اینکه آیا مدارک باشگاه پرسپولیس هم مانند استقلال برای گرفتن مجوز حرفه ای ناقص است، گفت: نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

علیعلی در خصوص اینکه چگونه باشگاه استقلال در سال های اخیر مطالبات استراماچونی را پرداخت نکرده است، گفت: روز گذشته با آقای اصغر ملکیان، رئیس سابق هیات مدیره استقلال صحبت کردم که ایشان گفتند وقتی کایدی را فروختیم تا بدهی آن مربی را بپردازیم. حدود 36 تا 37 میلیارد در حساب باشگاه بود و قصد ما این بود که با این پول مطالبات استراماهونی را پرداخت کنیم اما تغییرات مدیریتی باعث شد نتوانیم مطالبات او را پرداخت کنیم. و بعد از ما این پول در حساب باشگاه بود. در آن زمان به استانداران جدید تذکر داده شد که این مبلغ برای پرداخت بدهی مسدود شده است اما نمی دانیم چگونه پرداخت نشده است؟

مدیرعامل سابق استقلال افرود ادامه می دهد: متاسفانه در ورزش ما قانون مشخص و مدونی برای مدیریت باشگاه های حرفه ای وجود ندارد و این اشتباه است. درآمدزایی صورت نگرفته و به جای درآمدزایی، هزینه ها چندین برابر شده است. برخی از مدیران باشگاه به جای کمک به درآمدزایی باشگاه، قراردادها را چند برابر کردند.

وی در نهایت گفت: الان هم صحبت از گذشته کمکی به استقلال نمی کند و بهتر است در این مقطع حساس به این اختلاف پایان داده و از گذشته صحبت کنیم. استقلال بیش از دو هفته است که دور است و در این مرحله باقی مانده باید قبل از اینکه اتفاق بد دیگری برای این باشگاه بیفتد، به استراماچونی پول بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید