واکنش معاون نماینده ایران در سازمان ملل به قطعنامه ضدایرانی

معاون نماینده ایران در سازمان ملل ادامه داد: بررسی فهرست حامیان اصلی قطعنامه مانند کانادا، آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی نشان می دهد که حامیان اصلی نژادپرستی، اشغالگری و ترورهای بی رویه هستند. مردم جمع شده اند.در مورد حقوق بشر به دیگران موعظه کنید.

ارشادی گفت: ممکن است غرب در قبال جنایات هولناک کانادا سکوت کند، اما تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد که هزاران کودک محلی مورد آزار جنسی قرار گرفتند، کشته شدند و اجساد آنها در سرزمین به اصطلاح آزادگان پیدا شد.

معاون نماینده ایران در سازمان ملل گفت: حامیان این قطعنامه بیشتر به دنبال کسب امتیاز و استفاده ابزاری از حقوق بشر هستند و این گونه قطعنامه ها نیز یک توصیه است.

ارشادی پیشتر قطعنامه ضدایرانی کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد را مغرضانه خوانده و گفته بود: این قطعنامه نشان دهنده تحریف گزینشی و سیاسی واقعیات موجود و سیاست خصمانه و عمدی برای تحریک دیگران به ایران هراسی است.

وی افزود: این مصوبه مغرضانه و غیرسازنده که قرار است در کمیته سوم به رای گذاشته شود، یک حرکت سیاسی غیرصادقانه و بدون حمایت است.

معاون نماینده ایران در سازمان ملل افزود: قطعنامه مملو از اشتباهات موضوعی است، نشان دهنده تحریف گزینشی و سیاسی واقعیت های موجود و نشان دهنده سیاست خصمانه و عمدی تحریک دیگران به ایران هراسی است.

دیپلمات ارشد ایران در سازمان ملل متحد گفت: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا این قطعنامه و سایر قطعنامه های ملی را به صراحت رد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید