واکنش مهدی ترابی به ضربه پنالتی لوکادیا

واکنش مهدی ترابی به ضربه پنالتی لوکادیا

پرسپولیس با نتیجه 2 بر 1 مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شد و هر دو گل یورگن لوکادیا را در آن بازی به ثمر رساند. یکی از آن دو گل در دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی توسط مهاجم هلندی به ثمر رسید که انتظار می رفت او پشت سر مهدی ترابی قرار بگیرد.

پنالتی بانوی اول و نیکوکار پرسپولیس اما سخاوتمندانه این ضربه ایستگاهی را به یورگن لوکادیا هدیه کرد تا برای مهاجم شوم و تازه وارد سرخ ها پشت توپ قرار بگیرد و… شاید شنیدن صحبت های پایانی مهدی ترابی در این خصوص جالب باشد. .

مهدی ترابی در این باره می گوید: هدف و عملکرد تیم بیش از هر چیز دیگری مهم است. لوکادیا در این دیدار یک پنالتی گرفت و با آن اشتباه که باعث اخراج مسجد نفت سلیمان شد، فکر می کنم خیلی به تیم کمک کرد. لوکادیا توپ را گرفت و وقتی دیدم در حال پنالتی است، خودم یک پنالتی به او دادم. خوشحالم که لوکادیا ضربه خود را تبدیل به گل کرد و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم

از ستاره شماره 9 می پرسیم که تو اولین پنالتی زن پرسپولیسی، اما توپ را به لوکادیا دادی که جواب می دهد: به این مشکلات فکر نمی کنم و دنبال خودخواهی نیستم، چون در تیم هر بازیکنی. ارزش گل زدن را دارد، زیرا هدف همه ما یکسان است و آن قهرمان شدن است. در این مرحله لوکادیا برای زدن پنالتی اعلام آمادگی کرد و وقتی دیدم حالش خوب شده اجازه دادم هم تیمی ام پنالتی را بزند.

به مهدی ترابی می گوییم که این رفاقت و فداکاری چقدر به موفقیت تیم پرسپولیس کمک می کند و او این بار پاسخ می دهد: فداکاری نیست. رفاقت و رفاقت زیادی در تیم ما وجود دارد که به ما کمک زیادی می کند تا در راستای همان هدف تلاش کنیم. ما همه با هم دوست هستیم و بهترین کار را برای تیم انجام می دهیم. همه ما اعضای یک تیم هستیم و برای یک هدف می جنگیم.

ستاره خوش اخلاق پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل محمدی در روز تولدش پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان را به او هدیه داد نیز می گوید: از آقا یحیی و بچه های تیم ممنونم. این برد بهترین هدیه تولد برای من بود. البته تیم نفت مسجد سلیمان هم خوب بازی کرد و دوید، اما خوشبختانه در پایان این مسابقه را بردیم.

وی در خصوص هدایت پرسپولیس نیز خاطرنشان می کند: رهبری بسیار مهم است و روحیه را بالا می برد. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید لیگ را قوی شروع کند و ما اکنون با 14 امتیاز در صدر جدول هستیم. از نظر روحی به تیم کمک زیادی می کند. امیدوارم با لطف خداوند، حمایت هواداران و تلاش بچه ها بتوانیم این جایگاه را تا پایان لیگ بیست و دوم حفظ کنیم. این تیم شایسته هر عنوانی است و خدا به ما کمک کند به آنچه می خواهیم برسیم.

ترابی در پایان درباره دعوت به تیم ملی توسط کارلوس کی روش می گوید: هر بار که به تیم ملی کشورم دعوت می شوم خوشحالم و امیدوارم بتوانم به عنوان یک سرباز و آقای کی روش به تیم ملی خدمت کنم. مربی ارشد این تیم است.

دیدگاهتان را بنویسید