ستاره پرسپولیس: ضربه یاماگا؟ او به من یک پنالتی داد

290450 398 خبر خاکستری

پرسپولیس برای جلب رضایت هوادارانش در مهمترین دیدار فصل مقابل استقلال پیروز شد. تیم ملوان انزلی یک روز پس از دربی موفق شد سپاهان را در اصفهان متوقف کند تا شادی پرسپولیس تکمیل شود.

مهدی عبدی مهاجم قائم شهری پرسپولیس در این خصوص به خبروشی گفت: راستش را بخواهید شاید انتظار نداشتیم چنین نتیجه ای در اصفهان اتفاق بیفتد اما ملوان انزلی تیمی ریشه دار و شجاع است که همیشه با همه بازی می کند. قلبش این تیم آقای مازیار زارع را به عنوان سرمربی خود می بیند که می دانم آدم بزرگی است.

وی ادامه داد: آقا مازیار و شاگردانش در اصفهان و مقابل سپاهان عالی بازی کردند و توانستند یک امتیاز ارزشمند کسب کنند. این نتیجه ما را برای پرسپولیس خیلی خوشحال کرد اما به ما هم گفت که در سه بازی باقی مانده نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. به گفته آقای یحیی در بازی های باقی مانده اصلا نباید به جدول نگاه کرد و همه تیم ها با انرژی و انگیزه بالا مقابل پرسپولیس ظاهر می شوند و باید نهایت دقت را به خرج دهیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص دربی اخیر و پیروزی تیمش نیز خاطرنشان کرد: آقای یحیی، کادر فنی و بزرگسالان تیم از قبل بازی ما را برای این دیدار آماده کرده بودند. می دانستیم بازی چقدر مهم و ارزشمند است و فقط به پیروزی و سه امتیاز فکر می کردیم. ما به خوبی می دانستیم که یک تساوی یا شکست چقدر می تواند در دربی قهرمانی تاثیر بگذارد، بنابراین با قدرت و تمرکز بازی کردیم و خدا را شکر نتیجه را گرفتیم. باید از تماشاگران پرسپولیس هم تشکر ویژه ای داشته باشیم که در دربی تمام تلاش خود را کردند و با تشویق و انرژی مثبت به ما کمک کردند.

از مهدی عبدی درباره مصدومیت کوین یاماگا و تاثیر آن بر عملکرد استقلال پس از جدایی آن بازیکن پرسیدیم که او پاسخ داد: به یاماگا آسیب زدم؟ نه! اتفاقاً در آن لحظه روی من خطا کرد و داور می توانست به سود پرسپولیس پنالتی بگیرد. با این حال معتقدم آقای پیام حیدری در دربی قضاوت بسیار خوبی داشت و به خوبی از عهده این کار سخت برآمد. او و دستیارانش روز خوبی را پشت سر گذاشتند اما من باعث مصدومیت یاماگا نشدم و شاید تقصیر خودش بود که باعث شد ناخواسته این اتفاق بیفتد.

وی به تعویض خود و گل عیسی آل کثیر اشاره و تصریح کرد: ما یک تیم هستیم و هدف همه موفقیت تیم است. مهم نبود کی گل می زد، وقتی عیسی گل می زد انگار من گل زده بودم و می دیدی چقدر خوشحال شدیم. او یک گل عالی به ثمر رساند و تیم پرسپولیس را به پیروزی رساند. در این پرسپولیس هیچکس به فکر خودش نیست و همه دوست داریم تیم موفق و قهرمان شود.

مهاجم پرسپولیس درباره درگیری بعد از بازی خود با حراست ورزشگاه بر سر جیمی جامپ اضافه کرد: چیز خاصی نبود که بخواهم توضیح دهم و همه چیز به خوشی به پایان رسید. مهم برد پرسپولیس و خوشحالی ما بود. در آن لحظه فقط به برد و 3 امتیاز ارزشمند فکر می کردیم و همه خوشحال بودیم.

مهدی عبدی در پایان به دیدار حذفی مقابل گل گهر سیرجان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: هدف پرسپولیس و همه ما در این فصل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و انشاالله به هر دو دست پیدا کنیم. بازی سختی در جام حذفی در پیش داریم و از هواداران می خواهم مثل همیشه در این بازی از ما حمایت کنند و به ما کمک کنند. این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و منتظر دیدار مجدد با هواداران پرشور و آگاه پرسپولیس هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید