واکنش مهدی کروبی به دستگیری مصطفی تاج زاده

واکنش مهدی کروبی به دستگیری مصطفی تاج زاده

روز جدید حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی گفت: مردم برای تامین حداقل نیازهای خود در شرایط بسیار سخت و نامساعدی زندگی می کنند، بنابراین به جای ایجاد نارضایتی بیشتر در بین مردم، همه باید برای جلب رضایت اکثریت مردم تلاش کنیم. ایران”.

وی در صفحه اینستاگرام مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب دمکرات نوشت:

«روز سه شنبه 21/04/1401 در مراسم ضیافت شام که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و جمعی از مدعوین در منزل مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب دمکرات برگزار شد، بحث و گفتگو شد. تبادل نظر موضوعات و نظرات بسیاری بود.

در این مراسم موضوعاتی همچون وضعیت آینده برجام، سفر بایدن به خاورمیانه، نشست آستانه با حضور پوتین و اردوغان در ایران و مشکلات عدیده اقتصادی مردم به ویژه در زمینه مسکن و تامین اقلام اساسی مطرح شد. کالا و موضوع و وضعیت ایران در جام جهانی قطر… و توسط دبیرکل و برخی از اعضای دفتر سیاسی حزب دمکرات و مدعوین، شیخ مهدی کروبی به تفصیل به بیان خاطرات خود در امام خمینی (ره) پرداخت. ره) کمیته امداد و بنیاد شهید و نمایندگی امام در حج و زیارت رئیس شورای اسلامی و عضو شورای بازنگری قانون اساسی سخنرانی کردند.

وی خاطرات خود را از ابتدای انقلاب در زمینه حجاب و عفاف بیان کرد. هیچکس نباید از بی حجابی حمایت کند. اما قطعا برخورد خشونت آمیز و سرکوبگرانه و بازداشت افراد شرور در این شرایط نتیجه معکوس خواهد داشت.

وی در ادامه با ابراز تاسف از دستگیری آقای مصطفی تاج زاده و بیان سوابق انقلابی وی و خانواده محتشمی پور خواستار آزادی وی شد و گفت: بدون شک با دو قطبی سازی و دستگیری منتقدان هوادار نظام به نتیجه ای نخواهیم رسید.

حجت الاسلام والمسلمین کروبی در پایان از دبیرکل حزب دمکرات و همراهی همیشگی ایشان با خط امام و اصلاح طلبان تشکر کرد و بر اتحاد و همبستگی همه جناح ها و دست اندرکاران برای حل مشکلات معیشتی تاکید کرد. مردم در شرایط بسیار سخت و نامطلوب زندگی می کنند تا حداقل نیازهای خود را تامین کنند، بنابراین به جای ایجاد نارضایتی بیشتر در بین مردم، همه باید برای جلب رضایت اکثریت مردم ایران تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید