واکنش نشریه مستقل به شنیدن کمک های کی روش

واکنش نشریه مستقل به شنیدن کمک های کی روش

صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در ابتدا گفت: ما به عنوان ایرانی می خواهیم تیم ملی کشورمان موفق باشد. ما آن تعامل را با تیم ملی بزرگسالان داشتیم تا همکاری نزدیکی داشته باشیم که فکر می کنم این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: امیدوارم تیم ملی کشورمان بهترین نتایج را در قطر کسب کند و از گروه خود صعود کند. برای شما آرزوی موفقیت داریم.

وی در مورد اینکه شرایط حضور در تیم ملی با یکی از بهترین نسل های فوتبال را چگونه می بیند، گفت: قطعا نسل بسیار خوبی داریم. بسیاری از بازیکنان ما لژیونر هستند و تجربه زیادی از بازی در اروپا دارند. این می تواند کمک زیادی به ما و تفکرات سرمربی تیم ملی کند. یک سری از بازیکنان ایران نیستند و با برنامه ریزی هایی که انجام شد و فکری که آقای کی روش داشتند و برای همکاری به ما منتقل کردند، خدا را شکر تمرینات خوب و منظمی داشتند.

مرفاوی تصریح کرد: به دلیل اینکه در اردو هستیم در اردو به تیم ملی نزدیک هستیم. شرایط کاملاً خوب است و امیدوارم مشکل فنی نداشته باشیم و شرایط در راستای نیت تیم باشد تا نتایج خوبی کسب کند.

پاسخ داد: نه به هیچ وجه. فقط به دلیل مسئولیتی که در تیم ملی جوانان داشتیم از ما خواستند که با تیم ملی همکاری کنیم که این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره وضعیت تیمش و اردوی بلاروس گفت: مرحله دوم اردوی خود را از روز جمعه آغاز کردیم و روز شنبه برای انجام 2 بازی تدارکاتی مقابل ملی پوش بلاروس راهی این کشور می شویم. تیم پس از بازگشت قصد داریم در آذرماه مجدداً اردو برگزار کنیم و آن را به فدراسیون ارائه کردیم. کمیسیون جوانان با تعامل فدراسیون همکاری می کند. آنها بازی های تدارکاتی و اردوهای مختلفی را برای ما فراهم می کنند. برای پایان ماه دسامبر، ارتش عمان تقریباً هماهنگ است.

مرفاوی درباره شایعه محرومیت تیم ملی ایران از جام جهانی به دلیل مسائل سیاسی گفت: چنین چیزی وجود ندارد. همه می بینیم که تیم ملی به تورنمنت ها اعزام می شود و فکر می کنم فیفا نظر نهایی را داده و بحثی در کار نیست. ملی پوشان نیز با تمام قوا در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید