واکنش رحمتی به شنیدن حضورش در استقلال

وی افزود: 15 دقیقه فوتبال بازی کردیم که دو گل زدیم و یکی دو موقعیت دیگر داشتیم و اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم گل سوم را بزنیم و بازی را ببریم.گل سوم و 3 امتیاز بازی. ، می توانستیم از موقعیت گل خود استفاده کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: دو سال است که در لیگ برتر هشتم شده ایم. تفاضل گل ما از فولاد بهتر است و باید هفتم شویم، اما به دلیل قوانین جدید و بازی رودررو سال گذشته و امسال هشتم شدیم. می‌خواهم از بچه‌های تیم تشکر کنم که واقعاً تمام انرژی و توان خود را برای امسال با همه ایرادات گذاشتند. همچنین از گروه همکاران فنی، کادر پزشکی و تدارکات که یک سال مرا تحمل کردند تشکر می کنم. امیدوارم همانطور که باشگاه را برای سال آینده برنامه ریزی می کنیم بتوانیم تیم خوبی داشته باشیم و مثل امسال به موقع تمرینات خود را شروع کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

رحمتی تصریح کرد: طبق برنامه ای که در ابتدای امسال داشتیم، حفظ رتبه سال هدف ما بود که با اقتدار به آن رسیدیم. برای سال آینده اهداف ما مشخص است و اگر باشگاه در فصل نقل و انتقالات با ما همکاری کند و بتوانیم قرارداد بازیکنانمان را تمدید کنیم و دوستان زیادی را از دست ندهیم، با 7 سهمیه نقل و انتقالات نقاط ضعف خود را پوشش می دهیم و قوی و خوب خواهیم داشت. تیم بگذارید برای مسابقه بفرستد.

وی در خصوص شایعه حضورش در استقلال گفت: اگر سوالی در مورد مسابقه وجود دارد در خدمت شما هستم و اجازه بدهید خارج از چارچوب صحبت نکنم.

دیدگاهتان را بنویسید