واکنش چمران به طرح جدید اخذ عوارض تهران: عوارضی نداریم; هزینه خدمات است

واکنش چمران به طرح جدید اخذ عوارض تهران: عوارضی نداریم;  هزینه خدمات است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آنچه برای بهش زهرا (م.ن) مطرح شد، کارمزد نبود، بلکه قیمت خدمات بود، یادآور شد: وزارت کشور این قیمت را برای کل کشور اعلام کرد و بهش زهرا (م.ن.) است. یکی از مواردی است که بهای خدمات دریافت می کند و این قیمت در دفن افراد دریافت می شود. وی تاکید کرد: این مبلغ حق الزحمه نیست و قبل از تشییع جنازه گره می خورد و بعد بستگی به این دارد که خدمات بخواهند یا نه.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه لیست قیمت خدمات از سوی وزارت کشور اعلام شده است، گفت: در صورت رسیدن قیمت خدمات بهش زهرا به شورا، بررسی می شود.

مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستور جلسه امروز کوتاه است و البته موضوعات طولانی است، اظهار داشت: در جلسه امروز شورای شهر تهران دستور کار کوتاه و البته طولانی است. در صورت امکان 2 گزارش حسابرسی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آنچه برای بهش زهرا (م.ن) مطرح شد، کارمزد نبود، بلکه قیمت خدمات بود، یادآور شد: وزارت کشور این قیمت را برای کل کشور اعلام کرد و بهش زهرا (م.ن.) است. یکی از مواردی است که بهای خدمات دریافت می کند و این قیمت در دفن افراد دریافت می شود.

وی تاکید کرد: این مبلغ حق الزحمه نیست و قبل از تشییع جنازه گره می خورد و بعد بستگی به این دارد که خدمات بخواهند یا نه. ممکن است کسی بخواهد گل یا چیز دیگری درست کند. فهرست زیر فهرست وزارت کشور است و از میان آنها، شورا مواضعی را که مناسب بداند تصویب خواهد کرد. ما چیزی برای محافظت نداشتیم و چیزی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید