واگذاری 25 سال اردوی کشتی و 2 سالن در ورزشگاه آزادی فدراسیون کشتی

ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922029

با نامه و اقدامات بعدی وزیر ورزش و جوانان، حق استفاده از پایگاه اداری و اردوی شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با پیگیری سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و تاکید بر اهمیت کشتی به عنوان یکی از رشته های پر مدال در میادین بین المللی. به ویژه بازی های آسیایی و المپیک با تصمیم دولت و تصویب رئیس جمهور، حق استفاده از سالن ورزشی قرارگاه اداری و اردوگاه شهیدان قاسم سلیمانی و شهیدان ابراهیم هادی و شهید مصطفی. صدرزاده واقع در مجموعه ورزشی آزادی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نام وزارت ورزش و جوانان و طبق قوانین و مقررات مربوطه به فدراسیون کشتی تحویل داده می شود. جمهوری اسلامی ایران به مدت 25 سال جهت استفاده عمومی ورزشکاران کشور.

بر اساس این مصوبه، تمدید حق استفاده مذکور برای دوره های زیر منوط به تصویب هیأت وزیران با تصویب مقام ناظر خواهد بود و پس از انقضای مهلت تعیین شده، واگذار خواهد شد. به وزارت ورزش و جوانان و نظارت بر ادامه فعالیت با توجه به اهداف و وظایف تعیین شده در آن بر عهده وزارت ورزش و جوانان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید