ورزشکاران ابهری در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور 11 مدال کسب کردند


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809615

رئیس هیئت کونگ فو شهرستان ابهر با اشاره به کسب 11 مدال توسط ورزشکاران ابهری در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور گفت: تیم کونگ فو ابهر در رده سنی جوانان به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قربانعلی یاوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برگزاری مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور به میزبانی تهران گفت: 12 نفر از کونگ فو ابهری به نمایندگی از استان زنجان در این مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به کسب مدال توسط ورزشکاران ابهری در این دوره از مسابقات گفت: در این مسابقات سه مدال طلا، سه نقره و سه برنز کسب کردند.

رئیس هیئت کونگ فو شهرستان ابهر با بیان اینکه در این مسابقات 5 کونگ فوکار در قسمت بانوان نیز حضور داشتند گفت: در قسمت بانوان نیز 2 مدال برنز کسب شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران ابهری در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور داشتند، افزود: در این مقطع از مسابقات در رده سنی بزرگسالان نماینده ای نداشتیم.

یاوری با بیان اینکه کونگ فوکاران ابهری موفق به کسب عنوان قهرمانی نوجوانان شده اند، افزود: 500 ورزشکار ثبت نامی برای این رشته ورزشی در شهرستان ابهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه سالی نبود که ورزشکاران ابهری در این رشته به مقام قهرمانی کشور دست نیافتند، ادامه داد: در حال حاضر 3 نفر از شهرستان ابهری در رده بزرگسالان و سبک های آزاد در تیم ملی کونگ فو عضویت دارند.

رئیس هیئت کونگ فو ابهر با اشاره به نیاز هیئت کونگ فو ابهر افزود: اداره ورزش و جوانان ابهر در حال آماده سازی کار است اما متاسفانه هیچ اسپانسر تمایلی به اسپانسر ورزش انفرادی ندارد و این یک ضرورت است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید