ورزشکاران به ویژه از بی خانمانی می ترسند


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819684

مزایده سالن ها و مشکلات برخی هیئت های ورزشی;

رئیس شورای ورزش بیماران خاص خراسان جنوبی گفت: در حالی که اتاق بیماران ویژه طبق ماده 5 آیین نامه مناقصه اماکن ورزشی به مزایده گذاشته شده است، اتاق های تخصصی باید به حراج گذاشته شود و اتاق های تخصصی. باید به حراج فروخته شود، اگر باید در مزایده فروخته شود. «دست فردی که واجد شرایط و در واقع مرتبط با ورزش است، اگر برنده مزایده تخصص و دانش بیماران خاص را نداشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان ؛ مزایده اماکن ورزشی استان که بر اساس قوانین جاری برگزار می شود، سال گذشته در حالی برگزار شد که برخی از هیئت های ورزشی به ویژه هیئت بیماران خاص از نحوه اطلاع رسانی و اجرای افسانه اسلامی توسط رئیس شورا گلایه داشتند. برای بیماران خاص در خراسان جنوبی به هاورستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان مناقصه تعدادی سالن را تجمیع می کند اما تفاوت این است که سالن تا مرحله تاسیس با کمک خیران ساخته شده است. و مدارک او موجود است.

به گفته وی زمینی که در سال 1394 تصاحب شد خانه بیماران خاص نام گرفت و سپس بر اساس تاکید عزیززاده مدیرکل وقت، گفته می شود به دلیل تعداد زیاد پروژه های ناتمام این وزارتخانه اجازه اضافه کردن پروژه های جدید را نمی دهد. این پروژه باید به عنوان یک پروژه ناتمام تعریف شود. باید تا پایه و اساس ساخته شود که در عین حال هیئت مدیره این مسئولیت را بر عهده گرفت و از طریق خیریه انجام داد. به نام یک موسسه واریز می شود. بخش ویژه بیماران و تمامی این مدارک موجود است.

وی ادامه داد: پس از سال ها تغییر در مدیریت اداره کل ورزش و جوانان، سرانجام این سالن در بهمن ماه سال 1377 افتتاح شد و در عین حال در سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز ایرادات متعددی وجود داشت. تحویل داده نشد. .

وی گفت: در تمام این پیکارها تمرینات ورزشکاران تا ماه گذشته در این سالن رصد می شد تا اینکه شنیدیم این سالن یک سال پیش به مزایده گذاشته شده و به ما اطلاعی ندادند اما گفتند رسانه های مکتوب ارائه کرده اند. اطلاعات “گزارش شد که به دلیل شرایط تاج از این رسانه ها کمتر استفاده می شد.

وی افزود: در حالی که اتاق های ویژه بیماران بر اساس ماده 5 آیین نامه مناقصه اماکن ورزشی به مزایده گذاشته می شود، اتاق های تخصصی مازاد بر استفاده باید به مزایده گذاشته شود و حتی اگر اتاق های تخصصی به حراج گذاشته شود، باید به حراج گذاشته شود. در صورتی که برنده مناقصه این سالن خواهر یکی از روسای سایر شوراها باشد که هیچ تجربه و دانشی از بیماران خاص نداشته باشد، متعلق به فردی با صلاحیت و در واقع مرتبط با رشته ورزشی باشد.

رئیس شورای بیماران خاص خراسان جنوبی ادامه داد: اتاق تخصصی تنها اتاق تخصصی بیماران خاص در کشور است و در تهران نیز اتاق نداریم. این سالن را بسازیم، حالا به یک فرد عادی داده اند و این فرد باید از این سالن درآمدزایی کند و سالن را به افراد مختلف اجاره دهد، ورزش ندارند.

اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر بیماران خاص به دلیل شرایط خاص و بضاعت مالی کم هیچ هزینه ای برای ورزش پرداخت نمی کنند و در تمام این سال ها به صورت رایگان ورزش کرده اند تا انگیزه ای برای افزایش امید به زندگی داشته باشند.

به گفته وی 150 متسابق سازماندهی شده داشتیم که همگی توسط هیئت بیمه شده بودند و تمامی دوره ها و مسابقات توسط هیئت پرداخت می شد. این سالن نیز افتتاح شد. ورزشکاران بسیار خوشحال شدند و گفتند بالاخره فضایی امن است. ما با کمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کم کم تمرین کردیم و وسایل را تهیه کردیم و حالا گفته می شود می خواهیم آنچه را که نیاز دارید از سالن برداریم و به صورت شیفتی به افراد مختلف اجاره کنیم و شرایطی را ایجاد کنیم. برای هیئت.به گونه ای که هیئت مجبور به پرداخت هزینه و استفاده از شیفت استفاده از سالنی بود که بیشترین تلاش را برای ساخت آن انجام داده و به آن هیئت می گویند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر بیماران خاص، تیم های ژیمناستیک، ووشو و بدمینتون نیز وضعیتی مشابه ما دارند. گفته شد حکم قضایی می گیریم و ما هم گفتیم همه استعفا می دهیم و کاری از دستمان برنمی آید. با هیئت مدیره چون سال ها متأسفانه شیفت هایی از سالن های مختلف برای تمرین ورزشکاران گرفته می شد و اکنون با تمام تلاش هایی که برای ساخت سالن انجام داده ایم نمی توانیم به خانه اول برگردیم.

وی همچنین به پیگیری مشکل موجود اشاره کرد و افزود: در جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفته شد که از بازرسی برای ابطال مناقصه شکایت کرده اما به هیچ وجه نگرفتیم. نتیجه ارجاع به بازرسی ما موفق شدیم کاری انجام دهیم اما نظارت را قطع نکردیم بلکه به سازمان های مختلف دولتی و نظارتی نامه زدیم و منتظریم ببینیم چه راهکاری از سوی مسئولان استانی برای حل مشکل این هیئت با شرایط خاص اندیشیده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید