ورزشکاران ملی و بین المللی البرزی در برابر تسامح و رانت خواری شکست خوردند/ سیاست فریبکارانه صهیونیسم با مقاومت خنثی شد


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889420

آیت الله حسینی همدانی گفت: حمله به غزه و پذیرش بی قید و شرط آتش بس از سوی صهیونیست ها نشان داد که نمی توانند علیه جنبش فلسطین ادامه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه جوانان با قهرمانان کشور بیگانه نباشند، گفت: دشمنان با بی احتیاطی به شخصیت های شناخته شده تهمت می زنند تا ایمان مردم را از بین ببرند. مردم.

آیت الله حسینی محرم را فرصت مناسبی برای الگوگیری از مکتب حسینی می داند و می افزاید: مقاومت از درس های این مکتب و عاشورا بهترین نماد مقاومت است.

وی تصریح کرد: حمله به غزه و پذیرش بی قید و شرط آتش بس از سوی صهیونیست ها نشان داد که نمی توانند علیه جنبش فلسطین ادامه دهند. همچنین به فرموده مقام معظم رهبری، سیاست فریبکارانه صهیونیسم با مقاومت خنثی شده است.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: هفت سال است که مردم مسلمان و مقاومت یمن با مقاومت خود حاکمان عربستان را نابود کردند، به همین دلیل برخی کشورها میانجی گری آتش بس کردند.

وی یادآور شد: یمنی ها بر سر چاه های عربستان اشراف دارند که با زیرساخت های نظامی خود می توانند عربستان و حتی امارات را نابود کنند و امروز عربستان که مورد حمایت مستکبران است اعلام بدبختی می کند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: ناامنی سایبری، ترور، جنگ رسانه ای علیه ایران اسلامی برای منفعل کردن ایران انجام می شود، اما مقاومت کشور مبتنی بر ایمان و توانایی است و با شکست مواجه می شوند.

وی تاکید کرد: دشمنان با این اخبار منفی به دنبال نابودی ایران اسلامی هستند و این ماهواره از شهر ماهداش کرج پرتاب شد و ایران با این اقدام نشان داد که فناوری پیشرفته ای برای حضور در صحنه فضایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود را در خصوص ورزش استان بیان کرد و افزود: ما ظرفیت بالایی داریم و این ظرفیت نباید از بین برود.

وی گفت: در جلسات شخصی و تلفنی تذکراتی داده ام و باید سریعا اقدام شود زیرا ورزشکاران ملی و بین المللی زیادی داریم که به دلیل تحمل و رانت بازی را می بازند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: باید فضای لازم برای ورزش های محلی و همگانی فراهم شود تا بتوان بسیاری از کارها را انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید