ارسال مطالب کذب به دلیل موضع من در مورد حجاب است/ مخالف رانت خواری هستم


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883054

واکنش آیت الله خاتمی به شایعات مجازی درباره دخترش؛

آیت الله سیداحمد خاتمی در پاسخ به برخی شایعات مجازی درباره دخترش گفت: همه این تخریب ها به خاطر موضع گیری من علیه حجاب است و این دروغ ها اولین و آخرین نیست و مطمئنم این دروغ ها ادامه خواهد داشت. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; در روزهای اخیر مطلبی در شبکه های اجتماعی درباره دختر آیت الله سیداحمد خاتمی منتشر شد با این مضمون که «زهرا سادات خاتمی دختر احمد خاتمی با استخدام پدرش از دامپزشکی در قم آمده و سپس در تهران آمده اند. شش ماه برنامه ریزی کرد و ناگهان هیئت علمی دانشگاه تهران مشغول خدمت رسانی به فقرا شد. در این بیانیه آمده است: «مردم بی بضاعت هم اکنون در مراکز خصوصی و بیمارستان بهارلو تهران تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با را آرمان; وی با تاکید بر کذب بودن این مطلب گفت: در سایت سازمان سنجش مشخص است که دخترم در رشته پزشکی در کنکور جمهوری پذیرفته شده است نه دامپزشکی.

این عضو شورای فقهی ادامه داد: دخترم هیچ گاه عضو هیات علمی بیمارستان بهارلو نبود و اکنون در منطقه محروم بندرعباس طرحش را می گذارند و در هیچ مرحله ای از نام من استفاده نکرد و فقط نتیجه دخترم بود. قد بلند بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه این تخریب ها به خاطر موضع من علیه حجاب است و این دروغ ها اولین و آخرین نیست و مطمئنم این دروغ ها ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: من مخالف رانت و مستمری بوده، هستم و خواهم بود و نگذاشتم هیچکس از نامم در این زمینه استفاده کند و الحمدلله دخترانم فقط درس خوانده اند و به حقشان رسیده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید