ورزشکار مثل شیشه است/ وزیر انتخاب شدن را قبول ندارم


ساعت: 13:41
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921603

کاندیدای شکست خورده در انتخابات اسکواش تصریح کرد: قبول ندارم به عنوان وزیر انتخاب شده باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز انتخابات فدراسیون اسکواش برگزار شد و امیر عزیزی پور به عنوان سرپرست 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

پیروز هاشمی آرس یکی از نامزدهای انتخابات امروز بود که نزدیک ترین گزینه به وزارت ورزش محسوب می شد و در نهایت در دور دوم رقابتی نزدیک با عزیزی پور برای تصاحب کرسی ریاست جمهوری شکست خورد.

هاشمی در پایان انتخابات اسکواش گفت: روند انتخابات کاملا دموکراتیک و آزاد بود، از وزارت ورزش و خانواده فدراسیون و همه تشکر می کنم، 30 سال است که در خدمت سخت افزار ورزشی هستم و خواهم داشت. ادامه بده خدا رحمتش کنه در خدمت

وی با اشاره به اهمیت و توسعه اسکواش گفت: با توجه به اینکه نسل جدید و نسل Z دارای نگرش بسیار خاصی هستند، پاکستان مصر و کشورهای توسعه یافته است و در بخش اسکواش بسیار برجسته بودند. ما باید در ایران این شرایط را داشته باشیم و همه دست به دست هم بدهند. انشاالله با هم به سمت رشد میریم. همه برای این منطقه زحمت کشیده اند. برای رئیس منتخب گروه آرزوی موفقیت دارم. به عنوان کسی که در صنعت ورزش فعالیت می کنم، هر کاری که بتوانم برای کمک انجام خواهم داد.


هاشمی در پاسخ به سوال دانا در مورد ادعای دولت برای اعلام انتخابات گفت: اطلاعی از امور اداری و امنیتی ندارم. فقط می خواهم بگویم که ورزشکاران بسیار صادق هستند و قلب تپنده دارند. به عنوان فردی که از 4 سالگی ژیمناستیک بوده ام، می دانم که ورزش دو و میدانی مانند شیشه است و بعد باید به رفاقت تبدیل شود.


وی در پاسخ به سوال دیگر دانا که خیلی ها آن را گزینه وزیر ورزش می دانستند، گفت: من این قضیه را رد می کنم و اصلا قبول ندارم. من در بخش سخت افزار ورزشی در مدیریت باشگاه و ساخت ابزار و تجهیزات کار کرده ام و به عنوان مدرس دانشگاه در این حوزه حضور دارم. من این حرف ها را قبول ندارم. من از سال 66 در کمیته ملی المپیک و ورزش هستم و خود را سرباز این کشور می دانم.

دیدگاهتان را بنویسید