فشار باشگاه؟ این حرف را قبول ندارم/ می توانیم استقلال را به دردسر بیاندازیم


ساعت: 19:56
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808205

بازیکنانی را جذب کرده ایم که دلشان به فولاد است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنانی را جذب و ابقا کردیم که فکرشان هم مثل ماست و البته دلشان با تیم ذوب آهن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب آهن گفت: این دیدار سختی برای هر دو تیم است. در تعطیلات بازی های دوستانه خوبی داشتیم اما می دانیم که کار سختی داریم. ما تیم مصمم و خوبی هستیم و می توانیم حریف را به دردسر بیاندازیم. البته استقلال امسال شرایط خوبی دارد اما امیدوارم برنده مسابقه باشم.

وی درباره ارزیابی خود از وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت: سعی می کنیم بازیکنانی که در کنار خود هستند را حفظ کنیم. اسامی بازیکنان را داده ایم اما می دانیم که جذب بازیکن در نیم فصل سخت است. با تشکر از اعضای هیئت مدیره که برای جذب افراد مناسب تلاش کردند. فکر می کنم تا حدودی نقاط ضعف خود را بپوشانیم.
تارتار افزود: جذب بازیکن در نیم فصل کار بسیار سختی است چرا که تیم ها نفرات خوب خود را از دست نمی دهند اما بازیکنانی را جذب کرده ایم که با افکار ما آشنا هستند.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص اینکه مشخصا تحت فشار باشگاه بوده است، گفت: این حرف را قبول ندارم چون باشگاه حداکثر همکاری را با من داشت. اعضای باشگاه هر کاری که ممکن بود برای افرادی که در نظر گرفتیم انجام دادند. نسبت به پارسال شرایط بهتری داشتیم و در نیم فصل شرایط مان بهتر می شود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص جدایی از میلاد جهانی گفت: معمولا بازیکنان دوست دارند جایی باشند که بیشتر بازی کنند. ضمن تشکر از تک تک بازیکنان، سعی کردیم افرادی را به خدمت بگیریم که تیم را دوست دارند.

وی در خصوص اعتراض به بازی فردا گفت: خدا را شکر سرمای هوا کمی کاهش یافته است اما برگزاری مسابقه در سرما در این فصل مناسب نیست. ما دوست داشتیم هم بازی خودمان و هم بازی پرسپولیس با 2 ساعت تاخیر پیش بیاید اما این شرایط مشکلی ندارد و روز بعد برمی گردیم و برای بازی بعدی خود آماده می شویم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید