ورود جدی رئیس جمهور برای تعیین تکلیف کارخانه نساجی مازندران/ اجازه انتقال آب از سوادکوه به سمنان را نمی دهیم.


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834483

کیوان مرادیان خواستار دخالت جدی رئیس جمهور برای تعیین تکلیف کارخانه نساجی مازندران شد که در حال حاضر در اختیار متصرفان غیرقانونی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرادیان کوچک‌سرای در گفت‌وگو با بالا کیوان، اظهار داشت: لازم است رئیس‌جمهور دستور تأمین بودجه لازم مصوب در سفر به مازندران و تأمین منابع تکمیلی را در اسرع وقت برای شاهد تکمیل پروژه چمن طبیعی تکرار کند. در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر «در حالی که فصل جدید را شروع می کنیم.

وی افزود: رئیس جمهور در جریان نطق عمومی خود در مازندران و در پخش زنده اعلام کرد که مالکیت کارخانه نساجی مازندران باید مشخص شود و از دست معترضان غیرقانونی آزاد شود، اما بانک ملی وزیر اقتصاد و شرکت سرمایه گذاری وی تمام تلاش خود را انجام دادند. کوچکترین قدم برای انجام دستورات شما.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: چه باندی پشت پرونده هایی است که مانع ورود قوی می شود و ما را از احقاق حقمان باز می دارد. ما تسلیم نمی شویم و تا احقاق حق مردم روی این موضوع می ایستیم.

مرادیان کوچک سرایی گفت: می خواستم اطلاعاتی را برای رفع تداخل و مشکلات باغداران و سپردن مرکبات به دست کشاورزان ارائه کنم اما در وزارت نیرو به من ابلاغ شد که فردی به عنوان مجری طرح سد کسیلیان برای انتقال آب از سوادکوه. مازندران به سمنان خارج است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه از دهه 70 تاکنون چشمه روزیه را با حدود 800 لیتر آب در ثانیه از دست داده ایم که هنوز هم آب شرب سمنان را تامین می کند. وزیر نیرو می داند که مردم سوادکوه به دلیل نبود آب سالم دو روز آب آشامیدنی نداشتند و یک سطل آب برای خود تهیه کردند.

وی با تاکید بر اینکه چگونه مردم اجازه انتقال آب برای مصارف صنعتی را در مواقعی که نیاز به آب شرب و کشاورزی داریم، می دهند، گفت. وی گفت: ما نه می توانیم پتروشیمی و کک بسازیم و نه می توانیم کشاورزی بسازیم. آیا نوشیدن آب حق بشر نیست؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید