ورود 200 هزار زائر اربعین به سیستان و بلوچستان


ساعت: 10:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1890957

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

علیرضا مرحمتی گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا زائر کمی داشتیم اما امسال بیش از 200 هزار زائر افغانستانی و پاکستانی پیش بینی می شود وارد استان شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در بحث ورود زائران از اربعین دو مرز رسمی ریمدان و میرجاو در نظر گرفته شد، گفت: در ریمدان و میرجاو امیدواریم بتوانیم بتوانند از زائران اربعین پذیرایی کنند.

وی گفت: تاکنون 50 هزار نفر در داخل مرزهای استان تردد کرده اند که این تعداد در دو روز آینده افزایش می یابد.


معاون امنیتی و انتظامی استاندار ادامه داد: در مرز میرجاوه با توجه به زیرساخت های موجود آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران اربعین را داریم.


مرحمتی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی ما در مرز ریمدان بود که با ترمیم جاده و تعریض جاده، نصب کلبه، نصب 14 گیت ورودی، ساخت 100 سرویس بهداشتی، اتصال کامل به اینترنت و ارائه خدمات آماده پذیرایی از زائران اربعین هستیم. آب و برق


وی افزود: دستگاه های اجرایی در ایام اربعین نیروهای خود را در مرز ریمدان و میرجاوه مستقر می کنند تا مشکلات احتمالی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.


معاون امنیتی و انتظامی استانداری با اشاره به اینکه اهالی روستاهای نزدیک مرز حتی اعلام آمادگی کرده اند که منازل خود را در اختیار زائران قرار دهند، تصریح کرد: امیدواریم به برکت مراسم اربعین در این ایام بتوانیم بیشترین – چند مشکل را دارند.


وی گفت: طبق توافقات انجام شده مقرر شد در ریمدان نیز مانند آنچه در استان قدس رضوی ساخته شده، مانند آنچه در میرجاوه ساخته است، بسازیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید