اعزام بیش از 1400 زائر حسینی با ناوگان حمل و نقل عمومی سیستان و بلوچستان


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895472

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: از دهم تا چهاردهم شهریور ماه هزار و 452 نفر از شهرستان های شمالی استان از ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب 33 دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، ایوب کرد گفت: خوشبختانه تاکنون اعزام مسافران بدون مشکل انجام شده است و در این راستا از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی زائران اربعین حسینی استفاده می شود.

وی با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات سفرهای اربعین حسینی در پایانه مسافربری سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر حرکت نظارت می کنند. زائران حسینی و در صورت تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از ارائه خدمات با متخلفان به شدت توسط کمیسیون تخلف برخورد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خاطرنشان کرد: زائران گرامی می توانند در صورت مشاهده تخلف و اضافه شارژ مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقر در پایانه های مسافربری و همچنین به آدرس زیر اطلاع دهند. سامانه تلفنی 141 مرکز اطلاعات راه بازتاب حمل و نقل جاده ای است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید