وزارت اقتصاد گمانه زنی رسانه ها در مورد این انتصابات را رد کرده است

ساعت: 22:56
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782130

وزارت اقتصاد اعلام کرد: حواشی، ابهامات و شبهات رسانه ای مطرح شده در این زمینه به عنوان تاثیر برخی چهره ها و افراد در فرآیند انتصاب ها به هیچ وجه با واقعیت مطابقت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی در اطلاعیه ای اعلام کرد: سایت رسمی وزارت اقتصاد تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار انتصابات است.

این وزارتخانه می افزاید: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران در این وزارتخانه بر اساس شایسته سالاری و شفافیت، بر اساس اصول و ارزش های دولت سیزدهم و با خرد جمعی، مشارکت نخبگان و دریافت و بهره مندی از پیشنهادات اقتصادی است. کارشناسان و همچنین و برنامه ریزی و بررسی کارشناسی در کمیسیون انتصابات، انتخاب و انتصاب مدیران اقتصادی کشور صورت می گیرد و برخی حواشی، ابهامات و شبهات رسانه ها در این زمینه مطرح می شود که تحت تاثیر برخی چهره ها و شخصیت ها قرار گرفته است. در فرآیند انتصاب به هیچ وجه درست نیست.

بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، تنها منبع اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه است و هرگونه خبری مبنی بر انتصاب سرپرستان وزارت اقتصاد صرفاً بر اساس آنچه است. در صفحه انتصاب سایت رسمی وزارتخانه تاییدیه منتشر شده است.

اصول حرفه ای انتشار اخبار، رسانه ها را ملزم می کند تا قبل از انتشار اخبار، صحت اطلاعات خود را از این منابع بررسی کنند تا از ایجاد اختلال در آگاهی عمومی جلوگیری شود.

بدیهی است وزارت امور اقتصادی و دارایی این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت نشر اکاذیب اقدام قانونی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید