وزارت کشور: مردم آرامش داشته باشند. تغییری در سهمیه و قیمت بنزین ایجاد نمی شود

وزارت کشور: مردم آرامش داشته باشند.  تغییری در سهمیه و قیمت بنزین ایجاد نمی شود
روز جدید احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: تغییری در سهمیه ایجاد نمی شود و قیمت بنزین و مردم مهربان آرامش داشته باشند. وی با بیان اینکه سهمیه دوم بنزین به طور کامل برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: متاسفانه برخی در کشور شایعاتی مبنی بر قیمت بنزین یا کاهش 1500 تومانی سهمیه بنزین مطرح می کنند که من کاملا تکذیب می کنم. این شایعات.”

وزیر کشور به شایعات یا کاهش سهمیه بنزین از 1500 تومان واکنش نشان داد.

احمد وحیدی در پاسخ به مشکل بنزین با بیان اینکه برخی شایعاتی مبنی بر بنزین یا کاهش سهمیه در جامعه مطرح می کنند، اظهار داشت: تغییری در سهمیه بنزین و قیمت بنزین ایجاد نمی شود و مردم عزیز باید توجه کنند. آرام

وی با بیان اینکه سهمیه دوم بنزین به طور کامل برقرار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: متاسفانه برخی در کشور شایعاتی مبنی بر قیمت بنزین یا کاهش 1500 تومانی سهمیه بنزین مطرح می کنند که من کاملا تکذیب می کنم. این شایعات.”

وزیر کشور با تاکید بر اینکه درخواست ما از مردم عزیز کشورمان این است که به هیچ وجه نگران نباشند، گفت: در پمپ بنزین ها رژیم عادی است و اتفاق خاصی نمی افتد. از سوی دیگر وظیفه رسانه های دشمن این است که با شایعه پراکنی مردم را ناراحت کنند و اهداف آنها کاملاً مشخص است زیرا دشمن ما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید