وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در جنوب تهران در حال وزیدن است

وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در جنوب تهران در حال وزیدن است

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا کمی ابری و طی چند ساعت همراه با وزش باد و وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک در نواحی جنوبی است.

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا کمی ابری تا چند ساعت آینده همراه با وزش باد و در نواحی جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال وزش باد پیش بینی می شود. گرد و غبار موقت

از امروز (31 مرداد) تا چهارشنبه (11 شهریور) در بعدازظهر تا شب در مناطق شمالی افزایش ابر و در مناطق مرتفع رگبار باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 36 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (۱ شهریور) نیمه ابری و وزش باد با کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۱ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد پیش بینی می شود. شدت وزش باد اواخر وقت با حداقل دمای 22 درجه سانتی گراد و حداکثر دمای 31 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید