وزیر آموزش و پرورش: دانش آموز زندانی و بازداشتی نداریم

وزیر آموزش و پرورش: دانش آموز زندانی و بازداشتی نداریم

روز جدید یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: در اغتشاشات و اعتراضات اخیر کشور در حال حاضر هیچ دانش آموز دستگیر یا بازداشتی نداریم. وی افزود: رسانه‌های خارجی و فضای مجازی که توسط معاند هدایت و کنترل می‌شوند، فضای آشوب‌ها را ایجاد کردند و سعی کردند در کشور ما اقداماتی را علیه دانشجویان انجام دهند. مثلاً در مورد استان اردبیل دیدید که اتفاقی نیفتاد، اما سعی کردند نقشه بکشند. در مورد استان اردبیل نیروی انتظامی وارد مدرسه نشد بلکه به دنبال ایجاد فضای منفی علیه نظام جمهوری اسلامی بود.

برنا: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر هیچ دانش آموز دستگیر یا بازداشت شده از اغتشاشات و اعتراضات اخیر در کشور نداریم.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره بازداشت یا زندانی شدن تعدادی از دانش آموزان گفت: هیچ دانش آموز دستگیر و بازداشتی نداریم.

وی افزود: رسانه‌های خارجی و فضای مجازی که توسط معاند هدایت و کنترل می‌شوند، فضای آشوب‌ها را ایجاد کردند و سعی کردند در کشور ما اقداماتی را علیه دانشجویان انجام دهند. مثلاً در مورد استان اردبیل دیدید که اتفاقی نیفتاد، اما سعی کردند نقشه بکشند. در مورد استان اردبیل نیروی انتظامی وارد مدرسه نشد بلکه به دنبال ایجاد فضای منفی علیه نظام جمهوری اسلامی بود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش آموزان، مدارس و مؤسسات آموزشی برای ما عزیز و قابل احترام هستند اما دشمنان مدارس و دانش آموزان ایران را هدف قرار داده اند. علم و فناوری و پیشرفت ایران برایشان غیرقابل تحمل است.

نوری گفت: با بازگشایی مدارس همه همکارانم در آموزش و پرورش تلاش زیادی کرده اند تا علم آموزی در ایران با سرعت بیشتری ادامه یابد. دانش آموزان، اولیا و معلمان بدانند که دشمن با توطئه های مختلف سعی در تعطیلی مدارس در ایران داشت، اما هوشیاری خود را بیشتر کنیم و اخبار را از منابع اصلی دنبال نکنیم نه از فضای مجازی و غیر واقعی.

وی خاطرنشان کرد: اگر در عرصه علم و فناوری با سرعت بالا پیش برویم، تمام قله های جهان را فتح خواهیم کرد. مطمئن باشید مخالفان جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیشروی ایران انجام می دهند، اما ما باید روی کار و اقدامات خود تمرکز کنیم و به حاشیه ها توجه نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید