وزیر اطلاعات گزارشی از حمایت و کمک رسانه ها علیه شبکه های اجتماعی ارائه کرد


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899932

سخنگوی دولت گفت: وزیر اطلاعات گزارش اقدامات سازماندهی شده، همکاری رسانه های معاند و برخی شبکه های اجتماعی را به دولت ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت چهارشنبه 15 مهرماه در حاشیه جلسه امروز شورای دولت اظهار داشت: در جلسه امروز دولت گزارش های متعددی از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به ازبکستان و حضور وی در مجلس شورای اسلامی ارائه شد. اجلاس سازمان شانگهای و همچنین سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک. الحمدلله این سفر صدای ملت ایران و تحقق عدالتخواهی کشور با قدردانی از مقام رهبر دلها و مبارزه جهانی با تروریسم حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: همچنین گزارش مراسم باشکوه اربعین و ایام زیارت در پایان ماه صفر در اختیار دولت قرار گرفت. در مجموع در این سه هفته حدود 10 میلیون نفر در زیارت اربعین و مشهد شرکت کردند که نشان از عمق ایمان مردم ما و موکب های عراقی و ایرانی دارد و از مسئولان اجرایی این حوزه تشکر می کنیم.

سخنگوی دولت گفت: متأسفانه در روزهای اخیر حادثه تلخی داشتیم و با حمایت رسانه های مخالف و البته افرادی از آن جدا شدند، اقدام سازماندهی شده ای صورت گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: گزارش خسارات این اقدامات که با حمایت برخی گروه های تجزیه طلب تهیه شده بود در اختیار دولت قرار گرفت و وزیر اطلاعات نیز گزارشی از حمایت و همکاری رسانه های معاند و زیرساخت ها ارائه کرد. برخی از شبکه های اجتماعی

افزایش سقف وام وام مسکن شهید

وی همچنین درباره مهم ترین نکات مطرح شده در این جلسه گفت: در این جلسه با افزایش سقف وام مسکن ایثارگران موافقت شد و این تسهیلات با نرخ سود 4 درصد و سیکل بازپرداخت 20 ساله ماهانه به ایثارگران عزیز پرداخت می شود. .

بهادری جهرمی همچنین از تصویب واگذاری بخشی از سهام دولتی در برخی بانک ها و شرکت های دولتی به افراد فاقد سهام که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و مجموعه ایثارگران هستند، خبر داد. و افزود: با این مصوبه افرادی که تحت پوشش قرار می گیرند این موسسات حمایتی بوده و دارای منافع سهامی نیستند، مشمول منافع سهام عدالت می شوند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه این بانک ها و شرکت ها سودآور هستند، گفت: بخشی از سهام دولت در بانک صادرات، ملت، تجارت، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس «سهام سهام» نام دارد. خیانت کرد.

بهادری جهرمی همچنین گفت: امروز گزارش های متعددی از دستگاه های مختلف اجرایی در جلسه شورای دولت ارائه شد که از آن جمله می توان به دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به دو اجلاس سران در شانگهای و نیویورک اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید