وزیر با موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان در سفر کاری به کربلا بود

وزیر با موضوع عدم پرداخت حقوق فرهنگیان در سفر کاری به کربلا بود

محمد وحیدی با اشاره به تاخیر در پرداخت حقوق معلمان در اسفندماه گفت: طبق مذاکراتی که با وزیر آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس و سازمان برنامه و بودجه داشتیم تاخیر در پرداخت پیش بینی می شد و مسئولان نیز از این موضوع مطلع بودند. پیش بینی.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم گفت: عدم درک صحیح وزیر آموزش و پرورش و تیم مالی از این بحث و عدم همکاری مناسب برنامه و بودجه. سازمان در نقطه پایانی باعث این حوادث شد.

وی افزود: در چنین شرایط حساسی خود وزیر نیز چند روزی در سفر زیارتی کربلا بود و در حالی که معلمان در شرایط حساسی بودند در کشور حضور نداشتند.

وی افزود: با توجه به مطالبات حقوق معلمان و بازخوردهای دریافتی از نمایندگان سراسر کشور، روند اصلی ورود به مجلس برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش کلید خواهد خورد و آینده این وزارتخانه ها را مجلس تعیین می کند.

واحدی با اشاره به اینکه این آسیب نباید به بدنه، دولت و نظام منتقل شود، گفت: وزارت آموزش و پرورش مابه التفاوت را پرداخت کرد و مصوباتی که به طور کامل اجرا نشد، به استان ها اعلام کرد که وضعیت باید شفاف شود. که مربیان بلاتکلیف نمانند.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی تصریح کرد: به رئیس جمهور پیشنهاد شد از حداکثر اختیارات خود برای حل این مشکل استفاده کند و در صورت نیاز مجلس نیز می تواند بودجه را افزایش دهد و قانون را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید