وزیر بهداشت: پس از بررسی مشخص شد مسمومیت دانش آموزان قمی بسیار خفیف بوده/علت مسمومیت «میکروبی» نبوده است.

وزیر بهداشت: پس از بررسی مشخص شد مسمومیت دانش آموزان قمی بسیار خفیف بوده/علت مسمومیت «میکروبی» نبوده است.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درباره علت مسمومیت دانش آموزان قمی گفت: نتیجه این است که مسمومیت بسیار خفیف است و از ابتدای مسمومیت تا امروز هیچ عارضه ای رخ نداده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر بهداشت درباره علت مسمومیت دانش آموزان قمی گفت: نتیجه این است که مسمومیت بسیار خفیف است و از ابتدای مسمومیت تا امروز هیچ عارضه ای رخ نداده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

بهرام عین اللهی امروز در بیمارستان شهید بهشتی قم درباره مسمومیت سریالی دانش آموزان قم اظهار داشت: امروز در بیمارستان شهید بهشتی قم حضور داریم و با تعدادی از افرادی که به دلیل مسمومیت از مدارس به این بیمارستان منتقل شده بودند برخورد کردیم و ما با پزشکان صحبت و مذاکره کرد.

وی افزود: نتیجه این است که مسمومیت بسیار خفیف است و از ابتدای مسمومیت تا امروز هیچ عارضه ای رخ نداده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر بهداشت ادامه داد: اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم حداکثر تلاش را کرده اند و تحت درمان هستند و تیم های متعددی از تهران به قم اعزام شده اند و نتیجه گیری ما این است که علت مسمومیت عامل میکروبی نیست.

وی بیان کرد: هیچ گونه میکروب و ویروسی در این منطقه شناسایی نشده است و امروز کمیته ویژه ای از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی با مسئولیت معاونت درمان برای بررسی های ویژه تعیین کرده و نتیجه را به مردم اعلام می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید