وزیر دفاع اسرائیل: برنامه هسته ای ایران را با حمله نظامی نابود خواهیم کرد

وزیر دفاع اسرائیل: برنامه هسته ای ایران را با حمله نظامی نابود خواهیم کرد

روز جدید وزیر نظامی رژیم در تل آویو گفت: اسرائیل هرگز اجازه نمی دهد توافق بدی با ایران حاصل شود، توافقی که به دولت ایران مشروعیت می بخشد و اقتصاد آن را باز می کند. «تهدید ایران نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای کل جهان است.

بنی گانتز، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) بار دیگر درباره گزینه نظامی صحبت کرد و مدعی شد که این رژیم می تواند با حمله نظامی برنامه هسته ای ایران را نابود کند.

مانند گذشته، گانتز استدلال کرد که اقدام نظامی می تواند برنامه هسته ای ایران را کند کند و به گفته او، “به عنوان یک توافق خوب” عمل کند.

وزیر نظامی رژیم در تل آویو افزود: اسرائیل هرگز اجازه توافق بد با ایران را نخواهد داد، توافقی که به دولت ایران مشروعیت می بخشد و اقتصاد آن را باز می کند. «تهدید ایران نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای کل جهان است.

بنی گانتز در خصوص سخنرانی شب گذشته سید حسن نصرالله در خصوص سرقت گاز لبنان توسط رژیم صهیونیستی گفت که رژیم تل آویو در تلاش است تا این موضوع را در مناطق «منافع» با لبنان حل کند.

در حالی که وزیر جنگ رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر ایران را به حمله نظامی تهدید می کند، ایهود باراک، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی دیروز (دوشنبه) در مقاله ای در مجله تایم نوشت هرگز نباید توانایی ایران در شکست اسرائیل را دست کم گرفت.

در این مقاله آمده است: «من یک لحظه توانایی ایران در ارعاب اسرائیل و دیگران، برهم زدن زندگی عادی یا تمایل آنها برای شکست اسرائیل را دست کم نمی‌گیرم.»

همزمان شبکه 12 رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی اعلام کرد: نیروی زمینی اسرائیل در حال حاضر آمادگی جنگ را ندارد و حواس پرتی دارد که مانع از ورود آنها به جنگ زمینی در لبنان می شود.

در ادامه این گزارش بسیاری از سربازان رژیم صهیونیستی در حال حاضر از خدمت در قسمت زمینی ارتش فرار کرده و به یگان‌های فنی و نیروی هوایی می‌روند زیرا خطر کمتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید